www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Java programma's/applets zijn gelimiteerd tot een aantal megabytes aan geheugen. Als het een applicatie is moet je bij het opstarten meer geheugen alloceren aan de VM. Als het een applet is, dan heb je een probleem. Of er moet een manier zijn om aan de applet mee te geven dat je meer geheugen wilt gebruiken.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Hier staat een oplossing, maar het is natuurlijk lastig om dat aan elke bezoeker van je website uit te leggen.
Ik zou je aan willen raden gebruik te gaan maken van JWS, welke je eenvoudig in staat stelt Java applicaties vanaf het web te laten starten. (staat overigens ook op die pagina vermeld).
Ik zou je aan willen raden gebruik te gaan maken van JWS, welke je eenvoudig in staat stelt Java applicaties vanaf het web te laten starten. (staat overigens ook op die pagina vermeld).
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Bedankt drm, ik heb de applet nu draaien in een Webstart-omgeving -- het was ff wat kloten met signen van meerdere JAR's, maar dat is ook gelukt -- en ik kan netjes in het XML-jnlp bestand de max-heap-size opgeven 
Enige wat ik nu nog ff ga uitzoeken is hoe het venster resizable te maken, maar daar ga ik wel uitkomen denk ik
(de reden dat het een applet is is vanwege SDK-technische redenen)
Enige wat ik nu nog ff ga uitzoeken is hoe het venster resizable te maken, maar daar ga ik wel uitkomen denk ik
(de reden dat het een applet is is vanwege SDK-technische redenen)
[ Voor 11% gewijzigd door Tjeerd op 01-12-2004 15:59 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.