[iPodMini] dood?

Pagina: 1
Acties:

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33
Beste Medetweakers,

Volgens mij doet men ipod mini niet meer veel :(
Het is alvolgt gegaan:

Ik reed op men scootertje vrolijk vanmorgen naar men werk met ipod in. De batterij was bijna leeg toen ik thuis vertrok en toen ik bijna op men werk was viel hij uit.

Eenmaal op men werk aangekomen stope ik men usb kabeltje in men pctje en ipod: gebeurde niets :?, nouja zal wel, dus ik net tussen de middag naar huis gereden en de adapter gehaald, in het stopcontact gedaan maar nog steeds niets :(

Ik heb de iPod nog geen jaar geleden bij de Bijenkorf gekocht, en heb dus nog garantie. Maar is het slim/handig om naar de iPod store (nummer any1?) te bellen of gewoon de bijenkorf in lopen en men garantie claimen?

Hij deed het zo goed altijd en nu dit :(

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is al meerdere malen langs geweest, indien je iPod helemaal leeg is wil die niet opladen via USB2. Even de adapter gebruiken dus ;) En hem dan wel even de tijd geven om helemaal op te laden :D

[ Voor 19% gewijzigd door Zwerver op 30-11-2004 15:43 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Row
Zwerver schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:16:
Dit is al meerdere malen langs geweest, indien je iPod helemaal leeg is wil die niet opladen via USB2. Even de adapter gebruiken dus ;) En hem dan wel even de tijd geven om helemaal op te laden :D
Daar is hij dus nu mee bezig althans hij steekt in het stopcontact...
Is het normaal dat hij dan nix op de display weer geeft?

Verder heb ik geen id hoe ik hem moet resetten, maar dat zoek ik me zelf wel ven op ;)

iig bedankt voor hem toch nog ff te openen

• Row
Nou hij is nu al zeker 1 uur aan het opladen maar nog steeds niets verschijnt op het display

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Reset 'm eens door Play/pause en Menu tegelijk in te drukken, tot er een Apple logo verschijnt. ± 5 seconden.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

Die reset ging toch niet bij een Ipod Mini ?

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een Mini reset je met menu en de center knop (of play en de center knop, even vergeten). Play en menu is niet goed voor het clickwheel denk ik :)

• Row
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:46:
Reset 'm eens door Play/pause en Menu tegelijk in te drukken, tot er een Apple logo verschijnt. ± 5 seconden.
werkt niet :'(

ben bang dat ie echt dood is, men silverkleurige vriend :'(

• Row
Bigs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:26:
Een Mini reset je met menu en de center knop (of play en de center knop, even vergeten). Play en menu is niet goed voor het clickwheel denk ik :)
thank you sooo much!!!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Heb je hem nu aangkregen of niet. Want als later iemand dit heeft kan eht zo meteen opgelost worden. En anderes zoeken we verder he.

Verwijderd

De batterijen van de iPods hebben een klein beveiligingscircuit. Als de spanning zakt onder een bepaald nivo schakelt het circuit de accu los, als beveiliging.

Meestal als men de iPod een tijd (via voedingsblok, niet firewire) oplaad moet hij weer terugkomen. Als je hem aansluit gaat het display inderdaad niet aan. Eerst even aan de lader laten hangen dan resetten. (spanning van het voedingsblok is namelijk iets hoger dan de firewire)

Mocht dat allemaal niet werken, dan zit er niks anders op dan de batterij te vervangen.

Ik ken wel iemand die dat kan doen, mocht het nodig zijn.

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Als je nog garantie hebt best niet zelf doen. Want als je de garantie gebruikt sturen ze hem op en stuurt Apple je gewoon een nieuwe. Dacht toch dat het zo ging.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:04

Polycom

Poes van goud

ipod mini een jaar geleden gekocht?

is hij er al een jaar dan?!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee, rond +- mei / juni in nederland. Mits import uit de USA.
Zelf had ik hem rond midden mei.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 09:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Pu_Dy schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:05:
ipod mini een jaar geleden gekocht?

is hij er al een jaar dan?!
"nog geen jaar geleden bij de Bijenkorf gekocht"

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1