Toon posts:

Photo Steno II en mijn OLy C5060z

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb net een 512mb Apacer PHoto steno II kaartje gekocht maar als ik em in mijn cam stop dan wil hij hem formatteren. Wanneer ik dat doe dan geeft hij een card error..

iemand een idee?

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Formateren in een card reader?

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik niet, ga het vanavond in een ander cameraatje proberen. Waarom zou dat helpen denk je?

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat voor een camera heb je? Het is mogelijk dat het kaartje niet eens werkt indien je een ouder model camera hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Staat in de topic titel, een Olympus c 5060Z heb em dit jaar gekcoht

• Katsunami
  • Niet online
Ow, sorry; niet gezien. Dat ding vreet volgens DPReview "xD Picture Card, Compact Flash I/II, SmartMedia", dat is zeker genoeg keuze :P

Volgens de Pricewatch is er alleen Apacer Photo Steno II als CompactFlash geheugen, en niet als xD. De 5060 zou 512MB makkelijk aan moeten kunnen. Probeer inderdaad het kaartje eens in een andere camera als het kan. Werkt het dan nog niet, dan weet je genoeg :) Werkt het wel, dan moet je nog met een ander kaartje in je Olympus proberen; het kan zomaar zijn dat die Olympus dat Apacer kaartje niet leuk vindt... maar wel goed werkt met eentje van Sandisk.

Geef volgende keer dingen als camera en dergelijke aan in de topicstart, die wordt meestal uitgebreider gelezen dan de topictitel; zet er ook _alle_ relevante dingen bij zoals welk kaartje dat je gebruikt hebt (ja, een Apacer, maar xD of CF, of...), en welk(e) kaartje(s) er in je camera pas(t)(sen). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Katsunami op 30-11-2004 15:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb het kaartje geprobeerd in mijn canon A20 en daar werkt hij gewoon mee, geformatteerd maar nog steeds niet werken in de Olympus. Ik ga em morgen maar terug brengen...

• Katsunami
  • Niet online
En als het volgende kaartje ook niet in de Olympus werkt, dan weet je genoeg :) Dan is het een kwestie voor de garantie en leer je kennis maken met Olympus' service :P

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn 64mb compactflashkaartje werkt gewoon naar behoren, zal er eens een ander merkje instoppen. Morgen op zoek naar een sandisk ultra 2

Verwijderd

Topicstarter
heb er een 512mb normaal flash kaartje in en die doet het prima...
Pagina: 1