Toon posts:

Welke nwe speakers met budget?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

ik heb nu een SB128 PCI (4speaker support) met van die labtec speakertjes.
Nou wil ik nieuwe spiekers (liefst 4.1 of zo) maar zie door de bomen echt het bos niet meer. Wat zijn lekkere boxjes voor een beetje muziek en gamen? En zou ik dan ook nwe soundcard moeten kopen?
Ik wil voor boxjes + kaart niet meer dan zo'n 300 piek uitgeven.

En nee, ik heb een goeie installatie, maar die staat in de woonkamer, dus die ga ik niet aansluiten op mijn peeceetje ;)

Verwijderd

umm FPS1000 + SB Live! Player

Verwijderd

Topicstarter
Hebben die een beetje strak geluid dan? Ik vind mijn labtecs goed klinken maar een beetje dof...

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
En deze:
-Terratec Xfire 1024 fl. 149,-
-Labtec 2514 incl Subwoofer 4 speakers fl. 169,-

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Wat fault zegt, is de beste budgetcomabinatie die er is. Live heeft minder functies en de Labtecs klinken veeeeeeeeeel beter.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Maatje van me heeft die fps 1000, lijken wel schorre kraaien. Piepen en kraken... Niet doen dus.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hier ook een Labtec LCS2514 gebruiker, ik kan maar een ding zeggen, als je geluid wilt, koop dan deze boxen...

Je kan niet zonder...

Don't You stare there, Operate!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op woensdag 03 januari 2001 22:44 schreef seppie het volgende:
Hier ook een Labtec LCS2514 gebruiker, ik kan maar een ding zeggen, als je geluid wilt, koop dan deze boxen...

Je kan niet zonder...
I agree completely :) had ze overigens nog voor 149,- begin dit jaar

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Ik heb ook die Labtec's, maar het enige probleem van deze dingen is dat je de subwoofer niet kan regelen, verder klinken ze erg goed!:)

Verwijderd

Topicstarter
Hhmmm, die Terratec (teringtec? ;) ) staat me best aan. En die nieuwe Labtecs zijn natuurlijk ook al weer stukken beter... ik denk dat die combinatie het best wel eens zou kunnen worden. Iedereen is redelijk unaniem. dusse...

Thnx allemaal voor het advies!

:z

Verwijderd

Kan je de subwoofer handmatig regelen of softwarematig???? :p

Verwijderd

ga idd voor de labtec 2514 + terratec xfire 1024
Pagina: 1