Toon posts:

[win2k3] TS --> Thin client info ontbreekt

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al genoeg research gedaan, (google, de search etc)
Heb zelfs een mooi documentje in elkaar geflanst.

Ik ben zover: Ik weet nu hoe ik netjes Terminal Server moet installeren en het aan de praat krijgen, onder een Windows OS.
(dus via RDP/RDC (weet laatste letter niet zeker))..
Maar ben echter nergens tegen gekomen hoe ik het moet instellen op een TC (thin client)

Het is fijn dat het netjes zal gaan werken op een PC, maar het is de bedoeling dat hier een stuk of 6 (á 10?) TC's komen te staan, en dat die erop kunnen inloggen.

Misschien óók handig om te vermelden:
TC's zijn de Compaq T1010.
Server: Windows 2003 Standard
Licenties: die zijn er genoeg.
(ja alles legaal O-) _/-\o_ )

Alvast bedankt als iemand me kan helpen.
Want ik ben al sinds vrijdag aan het zoeken. (als je bij de search al 74 pagina's met antwoorden hebt gelezen, ben je het best wel beu ;))
Ik weet nu (dus mede dankzij GOT) behoorlijk veel van Terminal Server nu enzo, maar nog niet met Thin Clients.

oooook handig: wat is dus mijn vraag: Hoe stel ik van Win2k3 Terminal Server toegang in op een Thin Client? Duidelijker---> Hoe log ik mijn TC in op de TS?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 15:12 ]

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Een ICA of RDP connectie instellen op een thin client is erg eenvoudig hoor, start dat ding op en je ziet het snel genoeg.......

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

seq_uence schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:37:
Een ICA of RDP connectie instellen op een thin client is erg eenvoudig hoor, start dat ding op en je ziet het snel genoeg.......
^^ Eens.

Dus gewoon in de connection administrator een nieuwe connection aanmaken. Als je een RDP-sessie wil, kies je voor Microsoft Remote Desktop Client.

Verwijderd

Topicstarter
iig bedankt, ik heb namelijk nog nooit iets met die terminals gedaan... en ik ben al zo'n goede sloper ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:21:
iig bedankt, ik heb namelijk nog nooit iets met die terminals gedaan... en ik ben al zo'n goede sloper ;)
Dan is zo'n ding ideaal voor jou. Er valt niks te slopen.

Verwijderd

Dit heeft helemaal niets te maken met Professional Networking & Servers en daarnaast is het gewoon zelf-uitzoek werk. Zoek een RDP-client voor dat platform en klaar ben je.

En no doubt dat hierover ontzettend veel informatie te vinden is bij je leverancier van hardware.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.