20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Met een los hubje aan de nic is volgens mij de enige oplossing om t werkend te krijgen.
Heb ook eens zitten prutsen met een "dongle" utp stekkertje in elkaar te solderen maar kreeg t niet werkend...
Heb ook eens zitten prutsen met een "dongle" utp stekkertje in elkaar te solderen maar kreeg t niet werkend...
Je kunt die loop-back stekkertjes kant en klaar kopen.. Zoek daar anders een naar op google.. Als je eenmaal een link hebt dan zul je wel je printer eerst moeten delen voordat je met 'net use' een LPT-mapping aan kunt maken.
Ik denk trouwens dat je je RJ-45 stekkertje verkeerd-om hebt gehouden want als je het 'lipje' naar beneden houdt en er dus van boven op kijkt klopt de pin lay-out die je gebruikt wel. Misschien connector niet goed?
Ik denk trouwens dat je je RJ-45 stekkertje verkeerd-om hebt gehouden want als je het 'lipje' naar beneden houdt en er dus van boven op kijkt klopt de pin lay-out die je gebruikt wel. Misschien connector niet goed?
[ Voor 35% gewijzigd door Bart© op 30-11-2004 14:40 ]
zeer diepe schaam...Sierra-NL schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:37:
Je kunt die loop-back stekkertjes kant en klaar kopen.. Zoek daar anders een naar op google.. Als je eenmaal een link hebt dan zul je wel je printer eerst moeten delen voordat je met 'net use' een LPT-mapping aan kunt maken.
Maar flipt windows niet als ik dat stekkertje in m`n netwerkaart steek?
edit:
ook dan werkt het nog niet...
ook dan werkt het nog niet...
[ Voor 6% gewijzigd door decramy op 30-11-2004 15:08 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Nope. Windows 'zegt' dan dat je gewoon een verbinding hebt. Als je dan een vast ipnummer instelt moet het perfect gaan werken.
Kan je geen net use doen naar je lokale printer? NET USE LPT1 127.0.0.1\PRINTERSHARE?
Als Windows detecteert dat er geen netwerkverbinding is, volgens mij niet..
Voor localhost heb je geen netwerkverbinding nodig hoor ... je request verlaat de PC nooit. It's worth a try lijkt me.
Pagina: 1