Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tribal plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Thunderhawk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-10 01:58
Hallo, ik zag laatst op een auto een mooie tribal-style, en nu wil ik graag een soortgelijke style op mijn case aanbrengen.

Zoals de case er nu uitziet:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanschepen/case.jpg

Zoals hij moet worden (niet lachen :) ):

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.vanschepen/case1.jpg

Alleen dit dan dus in tribal style. Als iemand dit kan maken of weet waar ik dit kan vinden, dat zo echt super zijn!

Alvast bedankt!

P.S.

Het gaat NIET om uitzagen van een figuur, ik ken iemand die goed is met muurschilderingen etc. en die wil dit er wel opzetten. Ik hoef geen gat in me kast :P

[ Voor 16% gewijzigd door Thunderhawk op 30-11-2004 14:27 ]

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:48

SA007

Moderator Tweaking
TERING resize je plaatjes zeg...

En pak gewoon een dremel/decoupeerzaag/whatever en zaag het eruit, plaatje plexie erachter, klaar...

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
SA007 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:26:
TERING resize je plaatjes zeg...

En pak gewoon een dremel/decoupeerzaag/whatever en zaag het eruit, plaatje plexie erachter, klaar...
Misschien wil hij wel een mooiere versie van zijn tekening en vraagt hij zich af waar die die kan vinden ;). Zagen lukt wel denk ik.

Verwijderd

hij hoeft em niet te zagen!!!

hij wil een paintjob.

maar ik zow eens kijken in dat topic waar die plaatjes in staan.

ff zoeken

edit: gevonden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/931245

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 14:34 ]

• Thunderhawk
Hoi, bedankt voor de snelle reacties, ik heb die topic geheel doorgebladerd maar kon zoiets niet vinden :(.

Verwijderd

Als ik het goed begrijp is het dus een request? Of iemand een plaatje voor je wil maken?

Verwijderd

tribal style tekenen gaat redelijk goed in Macromedia Flash vind ik persoonlijk. Mischien een optie om eens daarin te gaat proberen?

• Thunderhawk
Heb echt totaal geen ervaring met Flash. En het is niet zozeer een request of iemand em voor me wil maken, dat zou natuurlijk ook welkom zijn. Maar misschien is iemand zoiets tegengekomen...

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Aunt bunny is coming to get me!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Misschien dat je een dergelijke request beter in een graphics topic kunt plaatsen, ipv in CME... Alhoewel ik niet weet of dergelijke requests wel überhaupt zijn toegestaan.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Beetje plaatjes zoeken moet je toch echt zelf doen, daar is GoT het medium niet voor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.