☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Welke landen zijn +90(9) en +44(7) zit ik me af te vragern, lijkt me gewoon iets verkeerds ingetoetst
Nummers ed kan je niks mee, alles is te faken, als het nummer niet bestaat kan het best een random generated nummer zijn, afbeelding zal wel bedoeld zijn voor mensen met afb. technike (alla nokia >=).
Ik denk dat het vrij moeilijk wordt om te zien waar het bericht vandaan kwam, sterker nog, als je provider het niet weet (of er de moeite niet voor doet) dan zul je het nooit weten.
Afbeelding misschien linked naar een wap-pagina? (wap trojans?
)
Ik denk dat het vrij moeilijk wordt om te zien waar het bericht vandaan kwam, sterker nog, als je provider het niet weet (of er de moeite niet voor doet) dan zul je het nooit weten.
Afbeelding misschien linked naar een wap-pagina? (wap trojans?
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Ja, zo'n image/ringtone boer dusRoko schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:34:
Google naar 0909-9099979
Ik was er nooit op gekomen dat het een 0909 nummer kon zijn.
Thnx...
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 30-11-2004 14:40 ]
+44 is een centrale in de UK
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik vermoed dat die Nederlandse ringtone boer ook in Engeland zit dus
maar verder heb ik al antwoord op me vraag hoor
Hou even je bel/sms tegoed in de gaten, volgens mij gaat het geld kosten als het er meer worden.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1