Ik zat op pricewatch de prijzen te vergelijken van de Canon Pixma IP4000.
Maar kwam bij centralpoint hun Laagste Prijs Garantie tegen. Zij beweren altijd de laagste prijs te hebben, zoniet krijg je het verschil + 10% van het verschil retour...
8 Spelregels die gelden:
De andere 3 zitten wel binnen Nederland en prijzen verschillen echt max een euro. Dus zou je dan hier aanspraak op kunnen doen?
Laagste in prijswatch is 130,75 (die van 120,- niet meegeteld), krijg je dus verschil 131,57 - 130,75 = € 0,82 + 10% verschil dat is samen nog geen 90 eurocent. Of reken ik verkeerd?
Maar kwam bij centralpoint hun Laagste Prijs Garantie tegen. Zij beweren altijd de laagste prijs te hebben, zoniet krijg je het verschil + 10% van het verschil retour...
8 Spelregels die gelden:
Nu kan ik al op 4 andere webshops een lager geprijsde printer vinden, waarvan er 1 in het buitenland zit. Die valt dan dus af neem ik aan? Het gaat hier om deze leverancier: TopVision.1. Het artikel is als nieuw direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking
2. Het artikel is voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs
3. Het prijsverschil is geconstateerd op een Nederlandse website
4. Het artikel moet duidelijk en openbaar zijn geprijsd
5. De verkoopprijs en voorraad moeten online door Central Point geverifieerd kunnen worden
6. Bij kortingsacties moet aan dezelfde actievoorwaarden worden voldaan
7. Het artikel is te koop op een openbaar toegankelijke website (geen winkel)
8. Geldt niet voor schadeartikelen en/of tijdens de opruiming
De andere 3 zitten wel binnen Nederland en prijzen verschillen echt max een euro. Dus zou je dan hier aanspraak op kunnen doen?
Laagste in prijswatch is 130,75 (die van 120,- niet meegeteld), krijg je dus verschil 131,57 - 130,75 = € 0,82 + 10% verschil dat is samen nog geen 90 eurocent. Of reken ik verkeerd?
Signature?