Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word] Cursor is een punt ipv streepje

Pagina: 1
Acties:
  • 2.483 views sinds 30-01-2008

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TJah heel vreemd ik mijn cursor in word was altijd een verticaal streepje, maar ineens is dat een puntje geworden. En dat vind ik heel vervelend omdat ik hem nu lang niet zo snel kan vinden als daarvoor.

Ik heb gezocht op GOT en op google, maar kan niet echt iets vinden.
Weet iemand het toevallig?

tnx

Verwijderd

Geldt dat ook voor je cursor in andere programma's zoals outlook of zelfs in quickreply op dit forum? Wanneer dit zo is zou het kunnen liggen aan je windows instellingen.

Bij muisinstellingen en dan tabblad pointers (geen idee hoe dat in Nederlandse versie heet) zijn de verschijningsvormen van de cursor/pointers in te stellen.
Bij text zou dat streepje dan moeten staan (waar je nu een punt hebt)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 18:40 . Reden: aanvulling ]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nope alleen in Word. Anders had ik het wel geweten :/

• Zijlma
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2016
Ik heb precies hetzelfde. Kom er ook niet achter hoe dat kan. Aan de bovengenoemde opties ligt het in ieder geval niet.

@DRaakje: Is het bij jou al opgelost?

Edit: Never mind: restart loste het op... Vaag...

[ Voor 15% gewijzigd door Zijlma op 10-12-2005 14:15 ]

Verwijderd

Same here.

Belletje naar microsoft's support desk leverde op: helaas... wij hebben geen flauw idee.

hahahahaah.. prachtig.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Toch nog even dit topic openen, een kennis van mij heeft al een paar dagen het zelfde probleem.
Is er inmiddels iemand dit heeft opgelost en waar je deze vermoedelijke instelling kan wijzigen?

( het is alleen maar in Word)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Zijlma
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2016
Montana schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:25:
(...)
Is er inmiddels iemand dit heeft opgelost en waar je deze vermoedelijke instelling kan wijzigen?
Ik heb dit dus ook gehad ^^. Twee dagen lopen zoeken en bellen met MS. Nobody knows... :/ Ook niet in de instellingen. Na een herstart was het bij mij opgelost. Ik heb het idee dat het niet aan te passen is via je extra>opties menu. Ben erg benieuwd of je iets anders kan vinden :>

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:04
Hele snelle oplossing. Zoom in naar 500%, en weer terug, en het probleem is opgelost.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Hoewel het zeker niet altijd zo is, kan ik dit een nuttige kick noemen die de search verrijkt. Dank :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• zwijnands
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09-2024
briljant briljant briljant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! werkt direct hahahahahaha dank u dank u!!!!!!!!!!!!!
FabianNL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:18:
Hele snelle oplossing. Zoom in naar 500%, en weer terug, en het probleem is opgelost.

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:42
offtopic:
En dit is dus zo'n kick die de search niet verrijkt. :>

[ Voor 23% gewijzigd door Bobmeister op 13-08-2009 10:53 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14
Ach poster bedanken is ook wel netjes. Hoeft niet, maargoed, als je lang gezocht hebt en de oplossing gevonden hebt ben je wel "blij" :)

Verwijderd

Word word snel verboden als het aan een Texaanse rechter ligt ;)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ID-College schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:54:
Ach poster bedanken is ook wel netjes. Hoeft niet, maargoed, als je lang gezocht hebt en de oplossing gevonden hebt ben je wel "blij" :)
hmm, om daar nou een 2 1/2 jaar oud antwoord voor te kicken (bijna 5 jaar oud topic!)

Zou wat zijn als alle oude meuk gekickt wordt omdat iemand er wat aan heeft :X

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

de ene kick is de andere niet...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.