Aanschaf GeForce 6800

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik weet niet of dit topic hier thuishoort. Ik wil graag de videokaart van mijn systeem gaan upgraden naar een nieuwe 6800. Op het moment gebruik ik een Ti4600. Ik zou graag willen weten of mijn systeem wel krachtig genoeg is voor een kanon van een videokaart zoals deze. Hier zijn de specs:

AMD Athlon XP Barton: 2200MHz - 11x200MHz, 512KB cache
512MB geheugen cas 2-2-2 Dual Channel
Mobo Asus NForce2

Die-hard Brexiteer

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Moet geen enkel probleem zijn. Je zult niet het maximale uit je kaart halen, maar het moet gewoon werken met je huidige systeem.

Profile

Verwijderd

Genoeg voeding, let daar in ieder geval op. Zo'n kaart vreet natuurlijk veel stroom. Verder zal het geen probleem zijn lijkt me.

Verwijderd

gaat het inderdaad prima doen, maar waarschijnlijk kan je processor 'm niet helemaal "vol" krijgen met data. Geeft niks, kun je mooi haasje-over doen met processor en GPU.

Ik zou qua prijs/prestatie overigens voor een 6600GT (bijna leverbaar) gaan - die loopt net zo hard als een 6800 en is nogal goedkoper ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens rond in Complete Systemen & Laptops. Daarin zul je het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" topic tegenkomen :) Neem wel eerst de startpost van dit topic aandachtig door.

Dit topic is gesloten.