het systeem wordt:
high-end hardware (boeit verder niet)
windows small business server 2003 premium edition
5 extra user licenties
dit alles heeft een behooorlijk prijsje en een virusscanner van kaspersky (733 euries voor 20 mailboxen) is iets te duur (al is dat al goedkoper dan mcafee of symantec
nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met servers en welke virusscanner daar goed voor is << denk hierbij ook!! aan de prijs/kwaliteit verhouding >>
dus ik heb liever geen reacties met "kies [naam] die is goed"
want ik heb ook nog een budget.. hehe
heb met me vriendje google al dit gevonden
http://www.experts-exchan...rver_2003/Q_20877481.html
en daar stond dat gfi mail security ut beste was...het gebruikt virusdefenities van nod32, en je kan ut zelfs mcafee en kaspersky defs laten gebruiken
heeft iemand daar nog kritiek op??
ps: ja ik weet dat kaspersky in de recente tests op 1 stond.. maarja iets minder mag ook wel... en opmerkingen als, neem norton... die komt er niet op al was het 1 euro.. bij alle "wat is je favo virusscanner" werd norton de grond in geboord
high-end hardware (boeit verder niet)
windows small business server 2003 premium edition
5 extra user licenties
dit alles heeft een behooorlijk prijsje en een virusscanner van kaspersky (733 euries voor 20 mailboxen) is iets te duur (al is dat al goedkoper dan mcafee of symantec
nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met servers en welke virusscanner daar goed voor is << denk hierbij ook!! aan de prijs/kwaliteit verhouding >>
dus ik heb liever geen reacties met "kies [naam] die is goed"
want ik heb ook nog een budget.. hehe
heb met me vriendje google al dit gevonden
http://www.experts-exchan...rver_2003/Q_20877481.html
en daar stond dat gfi mail security ut beste was...het gebruikt virusdefenities van nod32, en je kan ut zelfs mcafee en kaspersky defs laten gebruiken
heeft iemand daar nog kritiek op??
ps: ja ik weet dat kaspersky in de recente tests op 1 stond.. maarja iets minder mag ook wel... en opmerkingen als, neem norton... die komt er niet op al was het 1 euro.. bij alle "wat is je favo virusscanner" werd norton de grond in geboord