Toon posts:

[exchange2003] automatisch inloggen online webaccess

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn w2003 server, exchange 2003 geinstalleerd, nu wil ik hier doormiddel van de browser op in kunnen loggen.

Wanneer ik het adres naar de exchange server in de browser op de w2003server invoer, krijg ik meteen een inlogscherm.

Nu doe ik dit zelfde op een client pc. maar deze komt meteen zonder een inlogscherm in de administrator inbox, wanneer ik het adres invoer met daar achter de gebruikersnaam dan geeft hij wel de inbox, maar ik wil gewoon via het gewone adres erin.

Iemand bekend met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 11:10 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ben je op die client PC toevallig ingelogd met de username van administrator? :)

Verwijderd

elevator schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:49:
Ben je op die client PC toevallig ingelogd met de username van administrator? :)
Ja klopt (ander project lid van topicstarter).

Het werkt nu allemaal wel. Heb op de Win2003 bak alle geschiedenis gewist en cookies verwijdert. :)

Maar ik blijf het toch een gek probleem vinden.
:?

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:22

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

dit is een optie in IIS. als je kijkt onder het tabblad security bij de gewenste virtual directory en web site zie je intergraded windows au... staan. Dit zorgt er dus voor dat de gebruiker automatisch inlogd.
Als je hier mee speelt kom je er wel uit.

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Thnx voor de reacties. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
selfssl installeren (owa admin kit zit ie in) en dan in exchange gaan werken met 'forms based authentication'

ziet er gelikter uit, en het is veiliger (en makkelijker om in te loggen, daar het inlogschermpje in een htlm formuliertje zit)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1