Toon posts:

Celeron in Socket 478?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, redelijke newbie hier op het gebeid van alles zo'n beetje..

Ik kan een moederbord krijgen, en nu vroeg ik me af of het mogelijk was om i.p.v. een P4 een Celeron processor op het bord te doen? (om de kosten te drukken)

Nogmaals ik ben super groen...dus go easy on me.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Jah kan :Y)

Celi > 1.7 Ghz is so478 :)
Zie oa hier: http://balusc.xs4all.nl/ned/har-cpu-int-p4.html :)

[ Voor 56% gewijzigd door Atlas op 30-11-2004 10:45 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/293

Edit: Even voor de duidelijkheid: De items met de S478 aanduiding zijn de celerons die je bedoelt :)

[ Voor 56% gewijzigd door Apie! op 30-11-2004 10:47 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:27
Ik heb hier nog een 2,0 Cellie liggen, S478. Wil je de hele rats hebben, kijk ff op BalusC z'n lijstje.

[Edit]
Jezus harde DP 8)7

Om toch nog waarde te geven: Ik zou voor een P4 gaan, en dan maar een met een lage kloksnelheid. Die 128kb L2 cache ga je heeeeeeeeeel goed merken, en ik baal er nog altijd van dat ik een cellie heb gehad. Gelukkig zit ik nu @ p4 2,4 ghz northwood (512kb L2 cache).

[ Voor 70% gewijzigd door sn0x0r op 30-11-2004 10:48 ]

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 21:24

ChangeLife4Ever

owned by above

Let wel even op dat niet alle moederborden de "nieuwe" Celeron D ondersteunen (met 256kb L2 cache)

[ Voor 8% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 30-11-2004 10:47 ]

remember your end, someone owns us

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

sn0x0r schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:46:
Ik heb hier nog een 2,0 Cellie liggen, S478. Wil je de hele rats hebben, kijk ff op BalusC z'n lijstje.

[Edit]
Jezus harde DP 8)7

Om toch nog waarde te geven: Ik zou voor een P4 gaan, en dan maar een met een lage kloksnelheid. Die 128kb L2 cache ga je heeeeeeeeeel goed merken, en ik baal er nog altijd van dat ik een cellie heb gehad. Gelukkig zit ik nu @ p4 2,4 ghz northwood (512kb L2 cache).
Dat is natuurlijk maar net afhankelijk van wat je ermee wilt gaan doen heh :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 21:24

ChangeLife4Ever

owned by above

sn0x0r schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:46:

[Edit]
<<misplaatst woord>> harde DP 8)7

Ik heb hier nu een Celeron D330 @ 3,6GHZ, maar dat ding loopt ook als een trein. Ik weet (haast) zeker datie jou P4 wel inhaalt ;) .

Maar dan moet "ons" groentje wel weten wat overclocken is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 30-11-2004 10:51 ]

remember your end, someone owns us

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

redelijke newbie hier op het gebeid van alles zo'n beetje..
[...]
Nogmaals ik ben super groen...dus go easy on me.
Daarmee maak je het jezelf niet makkelijk hé :+ Vergaar eerst eens basiskennis door de complete FAQ van dit subforum te doornemen :)

PMG FAQ

Daarin staat ook hoe je kan achterkomen welke CPU's je allemaal wel niet op je mobo kunt prikken.

Aanvulling: aangezien je hier nieuw bent en al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] vluchtig hebt weggeklikt zonder deze serieus te doornemen. Dat was niet zo geniaal van jou ;) Ik zou zeggen, klik terug daarheen en neem deze alsnog rustig en aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Samengevat is dat dus inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis. Dat zie ik helaas geen van allen hier terug.

[ Voor 57% gewijzigd door BalusC op 30-11-2004 10:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.