titelwijziging NT aub ( en FAQ LA aanpassen ) *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Graag [rml][ shareaza] geen verbinding met Gnutella2, ADSL-modem+router[/rml] veranderen in iets als "port forwarding met router achter ADSL-modem".

Volgens mij spreekt dat de netwerkfanateren meer aan. In SA past het denk ik niet echt, gezien het vrij technische karakter van de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

voor iemand die hier al 4 jaar loopt verbaast het me dat je niet wist dat je hiervoor in Schop een Modje moet zijn ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 30-11-2004 10:25 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Dit kan je beter melden d.m.v. op het handje boven een topic te klikken (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) ;)
Als het erg dringend is kan je het in SeM melden maar daar valt dit niet onder :)
Zie ook dit btw Lieve Adjes FAQ :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:23

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Gunner schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:25:
voor iemand die hier al 4 jaar loopt verbaast het me dat je niet wist dat je hiervoor in Schop een Modje moet zijn ;)
En zo spoedeisend is dit niet, waardoor een TR in principe ook voldoende is :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

gorgi_19 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:25:
[...]

En zo spoedeisend is dit niet, waardoor een TR in principe ook voldoende is :)
Daarbij wil ik meteen even opmerken dat dit bij de meeste mensen bekend is, maar het in de LA FAQ zoals ik hierboven bijvoorbeeld aankaart nog niet helemaal goed staat. Daar verwijzen ze je door om het in SeM te posten. Die teksten uit de FAQ zijn dan ook geschreven voor de React update met de TR feature. :)

edit: RM-rf dat klopt idd, ikzelf had alleen het topic niet bekeken en wist ook niet dat het al een weggezakte was :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 30-11-2004 11:08 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik zal die LA FAQ zo even bekijken (volgens mij staat er wel een aantal andere zaken meer in die misschien eens doorgelezen moeten worden) ..

Overigens in dit geval stamt het betreffende NT-topic van zondag 28 november, en staat dit niet meer in de forumlisting;
Een TR dan indienen heeft een beetje een risico dat dit niet gezien zal worden (mods zien enkel topicreports als het topic weer 'langskomt'), het kan dan ofwel zin hebben nog een kleine kick (misschien met wat aanvullende gegevens als dat mogelijk is) te doen, of anders is het ook best legitiem om het wel in SeM te doen ...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

RM-rf schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:01:
Overigens in dit geval stamt het betreffende NT-topic van zondag 28 november, en staat dit niet meer in de forumlisting;
Heb het al geschopt met wat inhoudelijke reply.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was even een dagje iemand afwezig en wat een paniek weer..

Magoed, titel aangepast.
Pagina: 1