[PowerPoint 2003] Mpeg speelt niet af

Pagina: 1
Acties:

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-07 11:32

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Ik heb goed in de search gekeken en op google gezocht maar daar kon in alleen andere video afspeel problemen vinden met bijv een error message. Mijn bestanden zijn dus niet corrupt. Wel vond ik op google iets wat er op leek met de oplossing om hardware accelaration uit te zetten maar ook dit hielp niet.

Ik zit hier met PowerPoint 2003 op Windows XP. Maar nu wil ik een Mpeg bestand afspelen in een PP presentatie maar dit gaat niet. Hij blijft gewoon op zwart beeld hangen. Maar zodra ik hem gewoon in Windows Media Player 9 afspeel doet deze het wel gewoon. Het is dus duidelijk iets in powerpoint.

Dell Inspiron notbook
Video : Intel Extreme Graphics 2 for Mobile (Drivers net geupdate)

Ik heb het al op een andere laptop geprobeerd een Dell Latidude C640 met de zelfde PowerPoint versie, hier had ik hetzelfde probleem.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Verwijderd

Ik had iets soortsgelijk,

Filmpjes geimporteerd vanaf D schijf op PC A, document opgeslagen, vervolgens op PC B bekeken, filmpjes deden het niet, omdat op de D schijf op PC B ging kijken terwijl die filmpjes op PC A D: stonden, Het domme is dus dat hij de filmpjes niet echt importeerd maar alleen een soort snelkoppeling maakt. Het is dus zo dat je die snelkoppeling moet zien aan te passen, bij mijn was het noodzakelijk dat het vanaf de E: schijf werkte dus heb ik het volgende gedaan:

- Filmpjes op cd gebrand (E: is dus de cdspeler)
- Filmpjes vanaf cd geimporteerd
- Presentatie op geslagen

je zult dus creatief moeten zijn
groet martin