Toon posts:

Wat leest de jvc TH-5s nou wel of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een homecinema set van jvc de TH-s5.
Wat leest deze nou alleen dvd-r/rw of ook dvd+r/rw.
De een zegt van wel en de ander zegt van niet.(dit heb ik gelezen op het net)
Volgens JVC alleen - want dat is volgens hun de standaard? nou ja standaard?
Wie weet het,want ik wil een dual-brander kopen wat ik al eerder had bericht.
Maar als de JVC alleen - leest dan moet ik een brander kopen waarbij ik de bitsetting kan veranderen zoals bij de NEC 3500,maar deze is allen als bulk versie te koop!
dan mijn volgende vraag als leek, wat voor software moet ik daar bij hebben ik heb als brandprogramma NERO 6 mijn OS is windows XP PROF
wat voor drivers?e.d.
wie weet antwoord op deze vragen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wie kan je dat beter vertellen dan de fabrikant zelf? Kijk eens op diens website:
http://www.jvc.nl/product...atid=85&sub=feature#table
Ondersteunde systemen: DVD-Audio/Video, DVD-RW, DVD-R, CD, CD-R/RW, SVCD/VCD, MP3/JPEG digitale foto's/WMA/MPEG-4 (CD-R/RW)
Ik zou me overigens niet verbazen als het ook gewoon in de handleiding staat.

Verder heeft dit niks met OM van doen, omdat het hier om een standalone gaat. Daarvoor moet je in Audio, Video & HiFi Forum zijn, maar niet zonder je zelf überhaupt research hebt gedaan, zoals jou zo vaak op het hart is gedrukt. Dit staat ook heel duidelijk in het Welkomst gedeelte van de FAQ van dit subforum uitgelegd OM FAQ / Beleid, wat weer indiceert dat je de FAQ helemaal niet hebt doorgenomen. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT.

Dude, je bent hier al zo vaak op gewezen. Dat je een betonnen plaat voor je hoofd hebt, prima. Maar zoek dan wel een ander forum, want dat wordt hier niet op prijs gesteld.

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 30-11-2004 10:08 ]

Dit topic is gesloten.