Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb zo ondertussen het halve internet afgezocht naar een Mp3 speler voor mijn S65. Ik heb voor mezelf aangenomen dat dit zou moeten kunnen met een op JAVA gebaseerde speler. Ik weet niet of dit klopt maar daarom ben ik deze topic begonnen. Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag! Of als het op een andere manier zou kunnen dan natuurlijk ook!

Nu ben ik al een aantal sites tegengekomen waarop staat dat het niet mogelijk is maar ik wou wat zekerheid hebben op deze manier.

Alvast bedankt.

Heb trwns ook al MP3 bestanden omgezet naar 3GP maar hiervan is de geluidskwaliteit erg slecht! (dat moet naar mijn idee ook op een of andere manier te verbeteren zijn maar ook hier kan ik niks over vinden)

En een externe MP3 speler vind ik ook niks.........

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 09:42 ]

Verwijderd

Heb je al gekeken in [rml]Siemens S65 [ deel 2][/rml] :? Daar staat namelijk je antwoord. B)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hierop gezocht in deel 2 over de S65:

[rml]Siemens S65 [ deel 2][/rml]

Maar ik kan geen oplossing voor mijn probleem vinden (behalve het omzetten naar WAVE en dat is niet echt de bedoeling, heb maar 32 Mb)

Verwijderd

Sorry, ik zei het een beetje krom, ik bedoelde eigenlijk dat je je vraag beter daar kan stellen, omdat je daar eerder je antwoord zult vinden/horen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Zit wat in maar omdat daar al een stuk of 500 reacties staan en er een hoop mensen zijn die deze vraag al gesteld hebben in dit forum waarop dan weer 20 andere reacties op volgen zien de mensen daar door de bomen het bos niet meer.....

zodoende probeer ik het op deze manier! lukt nog niet echt maar ik hoop dat er nog wat meer reacties komen!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee??

Heb er 1 gevonden in duitsland maar dat was een JAVA gebaseerde MP3 speler voor de PC en die kon ik niet op de telefoon installeren.....

Ik denk toch dat dit moet kunnen met de S65 aangezien het in de 6230 standaard zit en ik toch wel verwacht dat de processor van de Siemens minstens net zo snel is als die van de 6230! Alhoewel daar de MP3 functie natuurlijk ingebakken kan zitten.

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
is niet mogelijk kan alleen met een OS trouwens je kan toch gewoon een geheugenkaart kopen, overigens moet je niet verwachten dat de geluidskwaliteit zo goed is van een telefoon koop dan een echte mp3 speler like Ipod:)

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een geheugenkaart (RS-MMC) in van 32Mb die ik nog kan uitbreiden tot 512Mb maar dat ben ik niet van plan als ik er alleen plaatjes op kan zetten en van die zinloze 3gp filmpjes.

En ik neem aan dat er met de geluidskwaliteit van een MP3 telefoon niks mis is....misschien wat minder als een Ipod maar dan neem ik maar voor lief dak niet een apparaat van 300 euro hoef te kopen en er ook nog eens mee rond moet zeulen!

Als er met JAVA een textviewer (bijv.) gemaakt kan worden dan kan er ook een applicatie voor MP3 bestanden geschreven worden (is mijn mening) het enige waar het nog fout kan lopen is de snelheid van de processor in de telefoon......

Verwijderd

Tja, denk dat je pech hebt. Zit er zelf ook gigantisch op te hopen dat het binnenkort misschien mogelijk is. Maar heb ook nog niets kunnen vinden op internet. Tevens vroeg ik me af of iemand weet of er een route planner te vinden is voor deze telefoon.....

Verwijderd

Voor routeplanner zie siemens topic deel 1 of 2 staat het wel in, is wel beschikbaar

• pietah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-03 08:54
als ik jou was zou ik het toch bij wav bestanden houden. de geluidskwaliteit is beter dan bij 3gp.
zet mp3 bestanden om in ongecomprimeerde wav bestanden. dan kom je uit op bestanden rnd de 30 MB.
haal die bestanden daarna door sox_gui je moet maar ff googlen naar dat programma. je houd dan bestanden van 2 mb over zo kunnen er dus genoeg op een mediacard.

verder zit ik ook het forum van club-siemens.net waar ik de afgelopen dagen een topic ben tegengekomen over hetzelfde, in dat topic is ook een programma genoemd. het is russisch maar het werkt wel.

voor meer info moet je maar even hier kijken
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=44033
let op dat je het bestand mmp.rar download en niet mmpr.rar die doet moeilijk om een bestand.

gegroet

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 21:04 ]

Pagina: 1