HP 3300c scanner hangt

Pagina: 1
Acties:

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Hi guys
een maat van me heeft een HP 3300c USB scanner gekocht. Systeempie bestaat uit een Abit KT7-100 RAID, 256 MB RAM met Windows ME.
Probleem is wanneer je vanuit de scansoftware opdracht geeft om te scannen, dat ie een paar centimeter doet, terugkeert en vervolgens gewoon hangt. Updates vanaf de HP site zijn geïnstalleerd.
Het is geen IRQ conflict, USB controller zit als enige op een IRQ, heb al IRQ 5 en 10 geprobeerd (assign IRQ to USB is dus enabled in BIOS, als ik deze uitschakel doet ie het helemaal niet meer).
Ik had een tijdje geleden in de bios de optie "USB keyboard support" veranderd van "OS" naar "BIOS" en toen heeft ie goed gewerkt (vraag me niet waarom). Vandeweek kreeg ik een telefoontje dat ie het weer niet doet.
Iemand nog suggesties?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Dat ding is gewoon naar de klooie, omruilen met die handel!!>:)

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Vergeten te melden:
die scanner is getest op andere pc's en daar zijn totaal geen problemen gevonden.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Is vast de VIA USB chipset. Heb ik ook problemen mee.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Enig idee wat daar aan te doen valt?
Ik heb de nieuwste 4-in-1 driverpack nog niet geïnstalleerd. Misschien moest ik dat maar eens (laten) doen.

Verwijderd

Heb hetzlefde probleem gehad, heppie de windows ME driver al gedownload bij HP..

Grtz.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Als je die update van een paar honderd KB bedoelt, ja die is geïnstalleerd.
Verder zoeken op de site naar drivers levert alleen maar op dat je een CD kunt bestellen voor pak 'm beet 20 piek. Verder dan die kleine update valt er niets te downen, of wel?

Verwijderd

jeetje via is altijd wat mee....

koop een mobo met een chipset dat zich bewezen heeft.

wat dat bordje nu is weet ik niet, maar een BX is goed. Maar voor DEZE tijd natuurlijk niet meer. Alleen echte alternatieven heb ik nog niet gezien... die I815 is niet je van het.. of wel? eind deze maand een mobo + PIII 700E halen.. deze combo hopelijk voor 1000,-

:z
Pagina: 1