Beste medetweakers, reeds lang ben ik nu aan het ouwehoeren met mijn TV Out van mijn ati mobility radeon 9700 in mijn aspire 4001 wlmi notebook. Als ik een pc beeldscherm aansluit heb ik prima beeld en zie ik alles gewoon, maar zo gauw ik een tv aansluit herkent hij de tv niet en kan ik verder niets.
Ik heb de FAQ Tv Out gelezen, heb de search gebruikt, maar niets behandelt dit echt. Verder heb ik de computer opnieuw opgestart met de tv aangesloten en ga zo maar door.
Iemand enig idee?
Ik gebruik de "gele aansluiting" dus mijn tv out, daar heb ik een stekker bijgekregen die van de Super Tv out naar een female tulpstekker gaat, daar gaat dan een male tulpstekker in en die gaat aan de andere kant ook in de tv.
De correcte drivers zijn geinstalleerd.
Ik heb de FAQ Tv Out gelezen, heb de search gebruikt, maar niets behandelt dit echt. Verder heb ik de computer opnieuw opgestart met de tv aangesloten en ga zo maar door.
Iemand enig idee?
Ik gebruik de "gele aansluiting" dus mijn tv out, daar heb ik een stekker bijgekregen die van de Super Tv out naar een female tulpstekker gaat, daar gaat dan een male tulpstekker in en die gaat aan de andere kant ook in de tv.
De correcte drivers zijn geinstalleerd.
[ Voor 4% gewijzigd door DouweEgberts op 29-11-2004 23:01 ]