Ik heb een oude IBM Aptiva waar ik de Pentium 75MHz heb vervangen door een Pentium 166MHz, 128MB EDO Ram erin, voor de rest is ie nog prima! 
Alleen de voeding is gigantisch stoffig, de fan draait zelfs niet meer door de stof.
Kan ik deze voeding van een bijna 10 jaar oude PC nog wel veilig gebruiken?
Of wordt de kans op brand groter naarmate de voeding erg oud is?
Ik heb namelijk al eens een voeding gehad die ging fikken, maar die was niet oud.
Er zit nu een fan in van 0.16 amp, kan ik die vervangen door een fan met een ander ampère, zoals 0.17, 0.12 of 110mA? Of gaat dat problemen opleveren?
Wat is wijsheid, de huidige AT-voeding schoonmaken (stofzuigen) nieuwe fan met 0.17 ampère erin óf ergens nog proberen een nieuwe AT-voeding op de kop te tikken?
Worden die dingen überhaupt nog wel gemaakt en zo ja, waar verkrijgbaar?
Alleen de voeding is gigantisch stoffig, de fan draait zelfs niet meer door de stof.
Kan ik deze voeding van een bijna 10 jaar oude PC nog wel veilig gebruiken?
Of wordt de kans op brand groter naarmate de voeding erg oud is?
Ik heb namelijk al eens een voeding gehad die ging fikken, maar die was niet oud.
Er zit nu een fan in van 0.16 amp, kan ik die vervangen door een fan met een ander ampère, zoals 0.17, 0.12 of 110mA? Of gaat dat problemen opleveren?
Wat is wijsheid, de huidige AT-voeding schoonmaken (stofzuigen) nieuwe fan met 0.17 ampère erin óf ergens nog proberen een nieuwe AT-voeding op de kop te tikken?
Worden die dingen überhaupt nog wel gemaakt en zo ja, waar verkrijgbaar?