Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Goede airflow is erg belangrijk, dat kun je nu wel zien.
Een stukje over airflow in de CME FAQ:
Frequently Asked Questions CME
[ Voor 30% gewijzigd door PD2JK op 29-11-2004 22:43 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Een klein beetje airflow is gewoon nodig, alle schijven bovenelkaar houd de warmte op één plek waardoor het moeilijk weg kan.
Mooi topic titel
[ Voor 11% gewijzigd door Thandor op 29-11-2004 22:46 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
[ Voor 6% gewijzigd door Valkje op 29-11-2004 22:48 ]
Verwijderd
De raptors en de caviar80 zijn niet meetbaar, de raptors omdat ze in R0 staan. De seagate 160SATA wordt 26 graden celcius, en de DM10 wordt 36 graden celcius. M'n kamer is best koud.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nav hieronder: ik heb een modje al gewezen op de titel.
[ Voor 200% gewijzigd door Voutloos op 30-11-2004 00:35 . Reden: verkeerde knopje, voutje bedankt. ]
{signature}
Een lief modje kan het wel veranderenJumpman schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:23:
Klopt de topic titel is wel erg slecht. Kon het niet meer veranderen nadat ik op enter had gedrukt. Heb nog geprobeerd het te wijzigen, maar ik kon alleen het bericht wijzigen niet de topic titel.
Of hij/zij/het komt binnenkort langs en ziet dat het topictitel anders moet, óf je zoekt contact met een moderator op dit gedeelte van het forum en vraagt hem of hij de titel veranderen wil
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Terugkomend op het probleem: de pijngrens qua temperatuur ligt bij de gemiddelde mens op ongeveer 45°C. Dus voel even aan de harddisks of ze ook daadwerkelijk zo heet zijn