Spdif naar dual Z-680 = no go

Pagina: 1
Acties:

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:01
ok het zit zo ik heb via garantie een nieuwe Z-680 weten te bemachtigen en mijn ex setje weten te fixen (nieuwe kabel van pod naar sub).

nu heb ik het getest (sinds vanochtend) alleen dat was zonder losse speakers. toen heb ik al mijn speakers aan gesloten en toen ging het mis. geen geluid meer en allemaal problemen met hangende pc. bij herinstalatie van mijn creative Augy alleen maar BSOD's dus niet echt wat ik zocht.
alles zit dus op mijn augy aan gesloten via een mini jack naar tulip stekker en daar op een tulip naar dual tulip.

ik weet het echt niet meer. hij heeft gewerkt (nogal luid ook). alleen nu dus alleen nog via analoog. (ik ga zo eens testen of hij het ook nog niet wil doen met een comby van SPIF en analoog.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Whuh... Ik snap niet wat nu eigenlijk je vraag is, alleen je probeem omschrijving is erg vaag, als in, ik kan me niet voorstellen dat het klopt.

Je Audio-outs, doen precies wat de naam zegt. Een Audiosignaal outputten. Dus wat jij daar ook aan hangt, kan geen invloed terug je PC in beïnvloeden, behalve als je er dusdanig mee gekloot hebt dat er opeens voltage opstaat ofzo en je Soundcard naar de kloten geholpen wordt. :)

Aannames zijn fataal.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:01
ok probleem is op gelost de tulp naar mono mini jack stekker was blijk baar stuk (weet niet hoe) maar zet er net even een andere op en hij doet het. nu alleen nog op bijde Z-680's even DTS kunnen versturen en ik ben blij :P.

[ Voor 81% gewijzigd door Shunt op 29-11-2004 23:50 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"