Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Heb nix aan virtueel bier
[ Voor 64% gewijzigd door AzzKickah op 29-11-2004 22:14 ]

Gefeliciteerd

En nee, virtuele biertjes doen we niet aan
[ Voor 88% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-11-2004 22:18 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat lijkt me wel een beetje weinig... Waarom gaan jullie dan niet eens een keer een grote schoonmaak houden, als 80% eruit kanWouter Tinus schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:25:
Als we binnenkort mergen dan komt het waarschijnlijk wel over de 150.000 heen. Actieve accounts zijn er natuurlijk veel minder, dat zijn er hoogstens 1 op de 5.
Professioneel Hyves-weigeraar
Een post in de database wijst altijd op een of andere manier terug naar een gebruikersaccount in de DB, waar wordt anders de username boven de post vandaan gehaald en dergelijke?AzzKickah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:15:
Als ik het dan goed begrijp betekend dat, dat als je een dood user-account verwijderd, je ook in 1x al z'n posts verwijderd??Dat zou toch niet moeten...?
Geloof me maar, je kunt niet zomaar users weggooien uit een userbase. Ik bouw op het moment een CMS waar ik met hetzelfde probleem zit, een probleem waar je niet omheen kunt.
En verder feli natuurlijk!
[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-11-2004 00:19 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Dan moet je het dus zo maken, dat ie de usernames en berichten apart opslaat, en de username en post-datum in het bericht zelf zit. duh?--MeAngry-- schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:19:
[...]
Een post in de database wijst altijd op een of andere manier terug naar een gebruikersaccount in de DB, waar wordt anders de username boven de post vandaan gehaald en dergelijke?
Geloof me maar, je kunt niet zomaar users weggooien uit een userbase. Ik bouw op het moment een CMS waar ik met hetzelfde probleem zit, een probleem waar je niet omheen kunt.
En verder feli natuurlijk!
Betekende: extra queries, een hogere load, etc.AzzKickah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:18:
[...]
Dan moet je het dus zo maken, dat ie de usernames en berichten apart opslaat, en de username en post-datum in het bericht zelf zit. duh?
En MySQL moet al ploeteren voor z'n zuurverdiende aai-over-de-bol, dus ik heb zo het idee dat ze hem niet nog meer werk willen geven.
En euh, gefeli!
!
Daarom verwijderen we ook alleen maar useraccounts die nog nooit gebruikt zijn. Anders loop je inderdaad tegen het genoemde probleem op.AzzKickah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:15:
Als ik het dan goed begrijp betekend dat, dat als je een dood user-account verwijderd, je ook in 1x al z'n posts verwijderd??Dat zou toch niet moeten...?
Normalisatie?AzzKickah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:18:
[...]
Dan moet je het dus zo maken, dat ie de usernames en berichten apart opslaat, en de username en post-datum in het bericht zelf zit. duh?
De groei is er toch een beetje uit, #100.000 is van oktober 2003.
En over die inactieven: kunnen jullie niet een server uit jullie handen laten vallen, en zo een groep renamen naar BC#4_victim ofzo
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Kannie... als iemand z'n username gaat veranderen komt het dan niet goed.AzzKickah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:18:
(125000 / 24) * 6 euro per krat (ongeveer) = 31250 euro...
Ow... en gefeliciteerd, nog vele jaren
[ Voor 5% gewijzigd door zeekoe op 02-12-2004 14:14 ]
Nieuw huis, nieuwe (verduurzamings)kansen...
Verwijderd
Nu wachten totdat T.net wordt overgenomen door een grote uitgever voor 220 miljoen euro