Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Heb je al eens geprobeerd deze flashen met de nieuwste firmware? Misschien al eens een harde reset gegeven? Les ook Policy - Network Troubleshooting nog even door
Ok, zal ik doen, heb alleen niet al teveel tijd nu, laat nog wel iets horen... In ieder geval bedankt!
Eehm, ik heb de faq al doorzocht op gelijkaardige topics, ook voor ik dit topic startte, en ik heb niets gevonden dat erop lijkt... Waarvoor ried je me aan de policy door te lezen?
Eehm, ik heb de faq al doorzocht op gelijkaardige topics, ook voor ik dit topic startte, en ik heb niets gevonden dat erop lijkt... Waarvoor ried je me aan de policy door te lezen?
[ Voor 48% gewijzigd door Borromini op 03-12-2004 18:45 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Heb een harde reset geprobeerd (gedaan wat er in de handleiding staat), en geprobeerd de firmware te flashen (twee keer). Hij geeft steeds een foutmelding "Verbinding verbroken door server (en dan volgt het ip van de router)
. Heeft iemand een idee wat het probleem is? Na het resetten (en rebooten van de router) kan ik nog steeds mijn paswoord niet veranderen (verbinding wordt opnieuw verbroken). Of kan ik beter contact opnemen met US Robotics?
Alvast bedankt
Alvast bedankt