Een kennis van mij heeft een probleem. Als hij een spel speelt (cod, rtcw, et) dan blijft zijn beeld hangen binnen 10 minuten na het opstarten van spel. Beeld wordt wit met kleine blauw groene blokjes.
Bij Call of Duty blijft ie ook hangen. Beeld wordt wit en na 2 minuten reboot ie.
Als beeld blijft hangen, kun je dus helemaal niks meer. Ook het geluid slaat over dus systeem zit vast.
Ik kwam er achter dat hij 200watt voeding had. Veel te weinig natuurlijk. Dus ik heb er ff 300watt ingestopt maar de problemen zijn er nog steeds. (Ik moet erbij vertellen dat hij nog geen schone winxp installatie heeft gedaan na vervangen van voeding).
Specs:
Pentium 2 350Mhz @ 450Mhz
Gigabyte moederbord (weet niet welke). Een met AGP2x en 3 ISA poorten.
Gainward Geforce4 Ti4200 128MB
256MB SDRAM (4x64MB PC100)
60GB Maxtor harde schijf
Creative SB Live!
Netwerkkaartje
CD-brander
300Watt Target voeding
Drivers: nieuwste nvidia drivers (ook de originele gainward drivers zijn geprobeerd)
Geheugen is getest met memtest86 en gaf geen fouten.
Iemand suggestie?
Bij Call of Duty blijft ie ook hangen. Beeld wordt wit en na 2 minuten reboot ie.
Als beeld blijft hangen, kun je dus helemaal niks meer. Ook het geluid slaat over dus systeem zit vast.
Ik kwam er achter dat hij 200watt voeding had. Veel te weinig natuurlijk. Dus ik heb er ff 300watt ingestopt maar de problemen zijn er nog steeds. (Ik moet erbij vertellen dat hij nog geen schone winxp installatie heeft gedaan na vervangen van voeding).
Specs:
Pentium 2 350Mhz @ 450Mhz
Gigabyte moederbord (weet niet welke). Een met AGP2x en 3 ISA poorten.
Gainward Geforce4 Ti4200 128MB
256MB SDRAM (4x64MB PC100)
60GB Maxtor harde schijf
Creative SB Live!
Netwerkkaartje
CD-brander
300Watt Target voeding
Drivers: nieuwste nvidia drivers (ook de originele gainward drivers zijn geprobeerd)
Geheugen is getest met memtest86 en gaf geen fouten.
Iemand suggestie?