Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[nokia 6600] traag, kan je mmc defraggen zonder cardreader?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik heb een Nokia 6600, prachttelefoontje moet ik zeggen, 128mb geheugen, maar de laatste tijd issie een beetje traag, ik heb geprobeerd onder w2k een bluetooth verbinding te maken, maar dat lukte niet echt (ik kon alleen afbeeldingen zenden naar mijn bluetooth uitwisselingsmap, en dat was het ongeveer. Weet iemand of er via bluetooth een manier is om je nokia verbinding te laten maken met je pc/laptop en het geheugen te defraggen? drivers ofzo worden op prijs gesteld, ik kon ze niet vinden

oh ja, het is een belkin usb bluetooth adapter

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Gaat niet werken, je kunt het bestandssysteem van de MMC alleen aanspreken via een USB-kabel (net als met de N-Gage) of met een cardreader. :)
Denk overigens dat het meer nut heeft om wat overbodige programma's te verwijderen. Het hele systeem draait vanaf het interne geheugen en kan dus moeilijk trager worden. Je telefoon wordt wel trager als je grote hoeveelheden SMS'jes ed op je telefoon laat staan, weet ik uit ervaring. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:23:
Gaat niet werken, je kunt het bestandssysteem van de MMC alleen aanspreken via een USB-kabel (net als met de N-Gage) of met een cardreader. :)
Denk overigens dat het meer nut heeft om wat overbodige programma's te verwijderen. Het hele systeem draait vanaf het interne geheugen en kan dus moeilijk trager worden. Je telefoon wordt wel trager als je grote hoeveelheden SMS'jes ed op je telefoon laat staan, weet ik uit ervaring. :)
mah, der staan een stuk of 50 sms-jes in, en een stuk of 20 foto's maar de gallery openen duurt een minuut of 3...

gamen doen we niet aan, dus alleen sneek en pictureit staan er nog op... 110 mb vrij op de mmc en telefoongeheugen volledig leeg... maar denk je dat 50 sms te veel is?