Uitvoerig gezocht dus don`t hit me on that.
Situatie:
Shuttle SN41Gv2
AMD Athlon 2600+
2x 256Mb 333DDR Transcend
Hoe ik het BIOS ook instel hij geeft ALTIJD tijdens de eerst volgende boot een vierkant blokje met iets als New CPU settings found don`t shutdown system, en dan reboot hij.
Ik heb gemerkt dat hij op meerdere instellingen zou kunnen staan. (meerdere uitgaves van de 2600+
Maar altijd wordt hij gereset naar 1150 mhz wat dus duid op een 11,5 multiplyer (hij stapt terug naar 100mhz)
Het gaat dus om een barton core met 512kb cache.
die zou moeten staan op 11,5 x 166mhz met een vcore van 1,65 Hoe ik het ook instel ook al gebruik ik compleet andere instellingen 11,5 x 133 of wat dan ook, hij springt ALTIJD terug naar 1150 mhz.
Automatische settings helpen ook niet.
CPU in andere systeem .. geen probleem
andere cpu in dit systeem (2500+) geen probleem
Het nieuwste bios staat erop
Kan iemand een suggestie doen of zijn instellingen uit zijn Shuttle vertellen?
Situatie:
Shuttle SN41Gv2
AMD Athlon 2600+
2x 256Mb 333DDR Transcend
Hoe ik het BIOS ook instel hij geeft ALTIJD tijdens de eerst volgende boot een vierkant blokje met iets als New CPU settings found don`t shutdown system, en dan reboot hij.
Ik heb gemerkt dat hij op meerdere instellingen zou kunnen staan. (meerdere uitgaves van de 2600+
Maar altijd wordt hij gereset naar 1150 mhz wat dus duid op een 11,5 multiplyer (hij stapt terug naar 100mhz)
Het gaat dus om een barton core met 512kb cache.
die zou moeten staan op 11,5 x 166mhz met een vcore van 1,65 Hoe ik het ook instel ook al gebruik ik compleet andere instellingen 11,5 x 133 of wat dan ook, hij springt ALTIJD terug naar 1150 mhz.
Automatische settings helpen ook niet.
CPU in andere systeem .. geen probleem
andere cpu in dit systeem (2500+) geen probleem
Het nieuwste bios staat erop
Kan iemand een suggestie doen of zijn instellingen uit zijn Shuttle vertellen?
Can`t live without the mods