[itunes] extra taakbalk erbij

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, viel me vanavond op ééns wat op toen ik even moest switchen tussen I-Tunes en WMP. WMP heeft die mooie startbalk-optie. Blijkt dat i-Tunes dat ook heeft :?

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/l2a/fotos/verzamel/itunes.JPG

Alleen bij mij verandert er niets in mijn startbalk ofzo, weet ook niet of het de bedoeling is dat er dan controls in je startbalk komen te staan. Iemand enig idee hoe dat kan :? Bugje ? Of een implementatie die nog moet komen :?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:36

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je moet dan de optie 'minimize to tray' uitzetten. en dan minimaliseren.

[ Voor 12% gewijzigd door Boss op 29-11-2004 22:20 ]

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Hey, das een neat thingy..... misschien nog wel beter dan minimize to tray..... alleen jammer dat hij niet netjes aansluit bij mijn Windows Classic look .....

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

WOW, handig!

leoaq.fm // Jeune Loop

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit had je volgens mij ook best kunnen vinden door de help van itunes door te lezen ;) Deze is vrij uitgebreid.

Misschien zou je Software Algemeen: Beleid nog even door willen nemen. Hierin wordt het een en ander uitgelegd over het starten van topics in Software Algemeen :) Ik ga nu even je topic sluiten, omdat de reacties die er nog zullen komen niet veel toegevoegde waarde meer zullen hebbe.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.