zwaar overbodig / troll / flame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-10 18:42
het gaat om dit bericht : http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1183821

Ik neem niet vaak de moeite om hier wat te plaatsen maar dit is wel heel kansloos en overbodig (IMHO)

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yup, klassieke troll. Staat inmiddels op -1 troll en ik hoop dat betreffende user dat niet vaker doet.

* Delerium gaat 's kijken

[edit]
Het enige waar ik van baal is dat ik geen mail kan kijken hierzo thuis, maar IMHO zou deze user een mailtje mogen ontvangen (of desnoods een ban).

Waarde collega's .... :)

[ Voor 40% gewijzigd door Delerium op 29-11-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Tss, 26 reacties en een karma van -11... Een ban voor deze user zou geen groot verlies voor de FP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Ban is een veel te zware actie (maar ik begrijp dat polaris dat schertsend bedoeld :)), wmb is zelfs een OW bij lange na niet nodig. Het is en flamende trollendraaier maar er zit best wel info in een aantal van z'n posts, Dat 'ie er zelf een flamende trol-teint aan geeft is zijn probleem en daar is het moderatie-systeem voor.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
En misschien kan een PM even kijken wie dit (uiteraard ten onrechte) een First Post vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

polaris schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
En misschien kan een PM even kijken wie dit (uiteraard ten onrechte) een First Post vond.
Nou het zou me niet verbazen als dit een vergissing is van iemand, ik heb zelf namelijk ook nog wel eens dat ik aan het modderen ben en dan lekker ff met scrolwieltje de bladzij naar beneden wilt duwen, helaas gebeurt er dan niks. Inplaats daarvan heeft hij wel het hele puntemenu doorgebladerd waarin je bezig was en die staat dan ergens willekeurig op (gelukkig heb ik het tot nu toe altijd nog net ff door gehad) maar als je niet goed oplet dan modereer je verkeerd hetzij niet met opzet.

Beam this message up, Scottie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

polaris schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:43:
Zo te zien geen structurele mismodder, kan idd een vergissing zijn of hij leest het werkelijk als een first-post (die ik ook niet zie).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:40:
Ban is een veel te zware actie (maar ik begrijp dat polaris dat schertsend bedoeld :))
Post uit de TS was van +1 grappig voorzien, dus met twee trolletjes terug op -1 gezet, maar hij kan nog verder naar beneden >:)

En over die scherts: I'm not so sure it was a joke. kankernoob? fucking low-end-shit?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

User draagt nou niet structureel echt iets bij, maar heeft wel ergens verstand van zaken. Enige sturing is zeker gewenst. Wat betreft de moderatie kan de discussie hier doorgaan. Discussie met betrekking tot de user zal elders worden voortgezet.

:)
Pagina: 1