Toon posts:

p4 3.4c SL793

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo , ik kan deze kopen de p4 3.4c ghz SL793 .
Is het wat voor over te clocken in combo met een goede mobo en de juiste cooling , en voeding ? Ik kon er op tweakers zelf eigenlijk niks over vinden vandaar . Zie toch maar af van een Prescott :7

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:12

sapphire

Die-hard pruts0r

Hoi linuxserver
ik snap je even niet, je post een bericht om te vertellen dat je geen prescott wilt kopen ? en om te vragen of je proc goed OCed?
Ik weet niets van Intel steppings maar wij kunnen niet voorspellen of je proc goed zal overclocken, want als we dat konden waren wij hier op GoT al lang erg rijk geweest :+

Gabriël AM5

Verwijderd

Kon je dit niet verder voortzetten in je oude topic?
=======================================
/ontopic
Zelfs van redelijke steppings (zoals aangegeven) heb je CPU's die
errug hard gaan en andere weer een stuk minder ver willen.
Het is eigenlijk gewoon een kwestie van proberen.

Ik heb bijvoorbeeld een 2.6 die wil eigenlijk niet 1:1 op 3.0
Ligt niet aan het geheugen, puur de processor. Proberen dus.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Wat je beter kunt kiezen m.b.t. overclocken kun je hier zelf uit de vele ervaringen-topics lezen zoals al eerder aangegeven. Verder is het ook afhankelijk wat je voor eisen stelt aan de processor en wat je te besteden hebt.

Verder zijn er nooit garanties wat betreft overclocking. Als je een slecht exemplaar te pakken hebt, heb je gewoon pech.
Een ander punt is dat overclocking niet alleen afhankelijk is van je processor, maar ook andere zaken zoals je moederbord, koeling, geheugen, voeding etc. zijn minstens even belangrijk.

Dus door zelf wat zaken op een rijtje te zetten en even nog wat onderzoek te doen kun je zelf makkelijk die keuze maken :)

Succes.
en de groetjes van Twynn :P :)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:32

Gamer

Electrified

wat je kan kopen is een Northwood SL6WU 30 caps D1 steppping, als je bent wie ik denk dat je bent :)
deze kan op luchtkoeling 4 Ghz stabiel aan met lichte vcore verhoging.

ps, dit forum is niet bedoeld om zulke vragen te stellen, je stelt die beter aan de persoon (welke redelijk betrouwbaar is, al zeg ik het zelf ;) )van wie je die CPU wil kopen (niet aangeboden btw).

ps, non boxed versie, dus tray.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
Slijmbal :) :7
Pagina: 1