Ik heb sinds kort probleempjes met mijn 9600PRo terwijl de kaart net +- 3 weken oud is ( gekocht op de hcc , met garantie ),
Ik heb de game Halflife2 gekocht maar in het begin had ik ( geloof ik ) nergens last van maar later ging er telkens plekken flikkeren, ook heb ik het bij Counterstrike Source dan flikkert het beeld op sommige plekken , dwars door een gebouw kijken of iets dergelijks.
Wat heb ik geprobeerd :
- Moederbord settings (bios) bekeken.
- Drivers veranderd , uiteraard eerst handmatig verwijderd.
- Windows opnieuw opgezet maar nog steeds geen verbetering , oja na iets te veranderen in de bios werd het geflikker al een stuk minder.
Zou er iets met mijn kaart mis zijn ? Of zou het aan iets software matigs liggen ? Settings ofzo ?
Mijn pc specs zijn hier te bekijken.
Alvast bedankt voor de hulp mensen !
Ik heb de game Halflife2 gekocht maar in het begin had ik ( geloof ik ) nergens last van maar later ging er telkens plekken flikkeren, ook heb ik het bij Counterstrike Source dan flikkert het beeld op sommige plekken , dwars door een gebouw kijken of iets dergelijks.
Wat heb ik geprobeerd :
- Moederbord settings (bios) bekeken.
- Drivers veranderd , uiteraard eerst handmatig verwijderd.
- Windows opnieuw opgezet maar nog steeds geen verbetering , oja na iets te veranderen in de bios werd het geflikker al een stuk minder.
Zou er iets met mijn kaart mis zijn ? Of zou het aan iets software matigs liggen ? Settings ofzo ?
Mijn pc specs zijn hier te bekijken.
Alvast bedankt voor de hulp mensen !
Blij Met Wilco