[V&A] Mag ik mijn Steam account verkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Het is duidelijk dat Valve vindt dat een Steam account hoogst persoonlijk is, maar ze bieden ook niet de mogelijkheid om een spelregistratie over te zetten naar een ander account.
Dit zorgt ervoor dat ik mijn DVD niet zomaar kado kan doen aan een ander.
Ik heb een Steam account waarop Half Life 2 is geregistreerd en dat account wil ik graag, tegen betaling, overdragen aan een ander.
Stuit dat op bezwaren van T.Net?
edit:
Stuit het op bezwaren als ik dat via V&A probeer te regelen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Vaudtje op 29-11-2004 19:34 ]

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgens mij heeft dat meer met de FP te maken. Verders kan ik me zowel voor een Ja mag, als een Nee mag niet voorstellen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:06
RaZ schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:29:
Volgens mij heeft dat meer met de FP te maken. Verders kan ik me zowel voor een Ja mag, als een Nee mag niet voorstellen.
Eh, V&A valt toch echt wel in de Buyers Zone hoor :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Niet online
RaZ schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:29:
De V & A FAQ meldt dat enige vragen en opmerkingen hier hun plaats hebben :)
En inderdaad kan ook ik me iets voorstellen bij zowel ja als nee, daarom stel ik de vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar kunnen we de voorwaarden vinden voor een dergelijk Steam-account? Het lijkt mij nuttig om die even door te kijken voordat we hier een uitspraak over doen namelijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik kreeg net van Crash de URL van de AV die Steam hanteert en daarin staat het volgende:
You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise share or transfer your Account.
Ergo: zij willen niet dat je je account aan een ander verkoopt en dus staan wij het ook niet toe. Dit betekent dus dat je je account niet via V&A mag verhandelen.

In artikel 13 lid B van de AV van Steam kun je vinden wat je moet doen als je je account wil stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Niet online
Stom dat ik zelf niet aan de Algemene Voorwaarden van Valve gedacht had...
Voor degenen die dan maar hun account willen deleten:
Question:
How do I delete my Steam Account?
Answer:
Steam accounts and any CDKey's registered to them can't be deleted but they can be disabled. You shouldn't need to have this done since Steam itself is free. If you don't wish to use your Steam account then you can simply uninstall Steam from your computer using the add/remove programs options in your control panel.

If you are having problems with your Steam account or with a CDKey, then please look for specific information for your problem.

If your Steam Account was disabled, it would not free up any CDkeys that are registered to it. You would not be able to register them to a different Steam Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If your Steam Account was disabled, it would not free up any CDkeys that are registered to it. You would not be able to register them to a different Steam Account.

Als ik bovenstaande lees heb je wel een probleem als je een spel koopt en het bevalt niet... de cd-key wordt niet vrijgegeven staat er. Dat zou nog een reden zijn om niet dat spel te kopen. Ik koop vaak spellen en als ik ze beu ben en niet meer speel geef ik een jaar later vaak aan mijn broertje die nog thuis woont.Dit zou dus niet kunnen/mogen bij dit spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Nee, inderdaad. Verder is dit topic niet meer van toepassing voor BZ, dus dicht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 01-12-2004 15:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.