Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie kan mij helpen met het schema van een P3 mobo te geven??

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mense, ik heb hier een voeding die ik normaal altijd heb gebruikt voor me P1 en die meuk. Maar nu heb ik een P3 zonder voeding, en wil ik me P1 voeding vastsolderen op me P3 mobo. Weet iemand of ik dit kan zonder dat me P3 naar de verdommenis gaat??
Uiteraard ga ik als die P3 het doet lkkr modden en kloten >:) >:) zoals een paintjob en plexi en andere gekkigheid!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als je P1 voeding AT is en je p3 voeding ATX is kan dit niet :)

Zie hier de pinouts: [rml][ EL] PC Voeding-tester/gebruik als projectvoeding + pinouts[/rml] en ga voor jezelf na waarom het niet kan ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Atlas op 29-11-2004 19:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je kan natuurlijk ook zelf zoeken naar de pinbezetting van een ATX voeding. Dan moet je voldoende info hebben.

Ey!! Macarena \o/

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kan niet, P1 is AT, die heeft de netschakelaar aan de voeding zitten, PIII is ATX, die wordt via het moederbord aangestuurd, door de groene virtueel met massa te verbinden.

Ik kan mij niet voorstellen dat je geen ATX voeding hebt liggen, of heb je al meer dan 7 jaar geen andere computer gekocht?

-edit-
Laat mij nou eens rustig mijn woorden zoeken :(

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 29-11-2004 19:28 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
waarom koop je dan geen el cheapo 300 W ATX voeding voor 10 euro ofzo

net of dat het geld is

Verwijderd

Topicstarter
Nou, allereerst zogt me pa altijd voor de PC's in huis, ik heb zelf een andere ZEER dure hobby...

Maar kan ik dan niet die schakelaar aan de voeding eraf halen en op het mobo zetten? Ik heb hier dus niet echt veel ervaring mee, dus daarom misschien die stomme vragen :?

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 20:22

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:31:
Maar kan ik dan niet die schakelaar aan de voeding eraf halen en op het mobo zetten? Ik heb hier dus niet echt veel ervaring mee, dus daarom misschien die stomme vragen :?
Om even een vergelijking te maken: je vraagt nu om een tweetakt benzinemotortje in een subaru-impreza te zetten. Uiteindelijk zal het wel 'iets' gaan doen, maar echt handig is het niet.

BTW is het wattage van die AT voeding nooit genoeg.

-Edit- Jeetje, ik wat een uitermate raar taalgebruik in dit topic!

[ Voor 8% gewijzigd door De_Koele_Man op 29-11-2004 19:43 ]

Meh!

Verwijderd

ik denk niet dat die P1 voeding, je pentium 3 zal trekken

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:37:
ik denk niet dat die P1 voeding, je pentium 3 zal trekken
Ik denk zelfs dat het niet past :+ ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Of die het zal trekken wil ik nog wel eens discuserren ;)
Maar passen gaat het niet, ik snap eigenlijk niet waarom je niet gewoon een el-cheapo 300 watter koopt, zoals hierboven al gezegd werd :)

Gabriël AM5

Verwijderd

omg iemand is pinnig :s koop voeding? 10€ofzo en voor 25€hebde al een betere voeding :s ge gaat toch ni u mobo na de klote helpe voor een 10 €:s

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

en nu in het ABN nederlands graag...

vesta er geen zak van :+

Maar ontopic:

TS, koop je een heerlijke goedkope voeding, bij je local PC shop en laat je P3 draaien als nooit te voren :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor e.10,- zie ik geen voedingen in de pricewatch staan hoor, maar voor e.15,- kan je al een hele redelijke kopen

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Wattage maakt geen ruk uit, andere stekkers en aan/uit knoppen maken ook niets uit, maar een AT voeding heeft geen 3,3volt lijn :P Daarom gaat dat dus nooit werken.

Hier stond een dode link.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02
At heeft idd geen 3,3 en geen standby 5v en geen power on aansluiting

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Ga naar de grofvuilstort en haal een oude >= 300W ATX voeding (desnoods met PC eromheen) voor noppes.

search: AT ATX @ CME
[rml][ EL] PC Voeding-tester/gebruik als projectvoeding + pinouts[/rml]
ATX Specification v2.1

Ofwel dat gaat niet werken - het is niet voor niets dat men is overgestapt van AT naar ATX (welke inmiddels ook alweer meerdere keren gereviseerd is)....

Kortom, maak éérst gebruik van de naslagwerken alvorens naar 'new topic' toe te rennen. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.