Doom 3 maakt desktop permanent oranje -- help!

Pagina: 1
Acties:

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Als ik Doom 3 opstart werd mijn desktop steeds oranje en in het spel zelf waren de kleuren normaal, en na het afsluiten van D3 was de desktop ook even oranje en daarna weer normaal. Nu start ik mijn pc echter net op en die oranje waas is niet meer weg te krijgen, wat ik ook verander (resolutie/kleurdiepte). In D3 zelf en Quake 3 ook zijn de kleuren gewoon goed, maar de desktop blijft oranje gekleurd. :( Google en de GoT search heb ik nog niets mee gevonden wat hier mee te maken heeft...

Ik heb net een tweede keer opgestart en de desktop ziet er normaal uit totdat de userinit afgerond is -- eerst staat in de task manager bij de processes geen username en zodra dat wel zo is is mijn desktop opeens weer oranje.

Voor de duidelijkheid: ik heb het dus over een oranje waas over het gehele beeld; alle vensters, de taakbalk etc. etc. zijn allemaal oranje. Het gaat dus niet om een wallpaper/desktop-achtergrondje. Ik heb ook een screenshot naar iemand gestuurd van m'n desktop en op zijn pc waren de kleuren normaal.

Iemand een idee wat het kan zijn en hoe dit op te lossen?? :?

----LAAT MAAR----
Schouderklopje voor mezelf. _/-\o_ ;)
Ik had zo'n vaag vermoeden dat het probleem ergens bij color/gamma controls zou liggen, alleen kon ik die subtab zo snel niet vinden (erg veel tabjes met de Omega drivers (ATi)). Bij [Display Properties > Settings > Advanced > Advanced 3D > Color] stond de desktop gamma helemaal verkeerd; rood stond veel te hoog en groen en blauw stonden ook verkeerd, door Doom 3 dus. |:(

Iemand anders die dit probleem tegenkomt moet iig dit topic makkelijk kunnen vinden. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Aham brahmasmi op 29-11-2004 19:42 ]

Verwijderd

Dit is een technische probleem. Echt iets voor -> Spielerij - Problemen & Vragen :)