Toon posts:

Pro Evolution Soccer 4 online game probleem*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb al 2 dagen zelf zitten kloten met het direct ip spelen tegen een vriend of wie dan ook. Maar ik heb nog steeds geen één game kunnen hosten. Ik heb in me router die poort 5739 open gegooid, toen werkte die niet.

Me windows firewall staat uit dus dat kan het probleem ook niet zijn, vanmiddag sprak ik iemand uit engeland via msn, die zei zal ik is hosten, en je raad het al toen werkte de game wel en konden we tegen elkaar spelen. Misschien komt het door Norton Systemworks? Of is dat niet mogelijk?

Tenet zei iemand dat het misschien aan me provider ligt, dat is Planet, zou dat kunnen ?? PLEASE HELP ME, want ik heb het spel echt gekocht om tegen andere te spelen. En nu lukt het verdomme niet!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niet gelukt!

Kan iemand me aub eventjes helpen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:21:
Nog steeds niet gelukt!

Kan iemand me aub eventjes helpen!
Ik las net op een andere site: gooi alle poorten open van 1024 t/m 65535 (TCP en UDP). Dat ga ik zelf vanavond ook ff proberen, loop ook al een paar dagen te klooien.

Verwijderd

Loopt hier nog een topic over pes4.
Schijnt idd aan de router te liggen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 18:02 ]

Verwijderd

welke idioot gooit er nou zoveel poorten open?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:54:
[...]

Ik las net op een andere site: gooi alle poorten open van 1024 t/m 65535 (TCP en UDP). Dat ga ik zelf vanavond ook ff proberen, loop ook al een paar dagen te klooien.
Dat slaat nauurlijk nergens op. Zal ook totaal geen zin hebben. Er is inmiddels een patch uit, die zou veel problemen moeten verhelpen.
http://de.gs.konami-europe.com/download.do?id=1999 Probeer die eens zou ik zeggen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gedownload, het vreemde is dat ik een bestand plaatje ziet!

Als ik er op dubbelklik vraag die waarmee ik wil openen :?

Terwijl bij eigenschappen EXE staat!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:23
hm, das vreemd, ik zal hem even op m'n eigen server zetten voor je

hierzo: http://maverick.dynasoft.nl/pes4patch1_10.exe
zo zou het iig moeten werken.

[ Voor 43% gewijzigd door Maverick op 01-12-2004 22:17 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:47

JvdM

<---->

He all,

Gister heb ik nog via ip tegen iemand PES 4 gespeeld. Dus ik wilde vandaag tegen iemand nogmaals een keer spelen. Tot onze verbazing lukte dit niet, wij dachten dat t kwam omdat ik de Wolfpatch niet had. Dus ik heb die gedownload.

Nu lukt het nog niet :S Als ik host ben dan staat er bij ons allebei waiting, en als hij host en ik join staat er bij mij Unable to connect en bij hem staat er mijn username en daarna is dat ook weer weg.

Verder spelen we allebei met versie 1.10 Ik heb de illegale (reloaded) versie en hij heeft de originele. Kan dat hierdoor komen?

greets

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12 16:47

JvdM

<---->

anyone ???

Verwijderd

Ik had zelfde probleem, ik had geen Firewall, windows firewall staat uit en bovendien heb ik ook geen router.

Oplossing:

NAV2005 heeft script blocking ofzo, als je opties bekijkt zie je dat er een firewall inzit, deze heb ik uitgezet en sindsdien slacht ik iedereen af :P
Pagina: 1