Whisperrock 4 fan eraf , nieuwe erop prob

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 19:47
Hallo,

Ik heb vanmiddag bij een kennis een Whisperrock 4 fan eraf gehaald. omdat deze lawaai maakte (liep aan) , zit nu een antec fannetje op , zelfde afmetingen.

Nu merkte ik dat bij het plaatsen van de nieuwe fan, de schroeven er vrij moeilijk ingingen. Die andere kwamen er makkelijker uit , is mischien beter gezegd :)

Is dit normaal? De fan zit wel goed vast nu, maar sommige schroeven moest ik erg hard aandraaien.

Het lijkt mij dat de nieuwe fan net iets naast de oude schroefgaten terecht gekomen is, en er dus een nieuw laagje aluminium weggeschroefd is.

Is dit heel erg? of kan ik 'm gewoon zo laten zitten?

De pc is nog niet aan geweest , omdat ik niet zeker wist of dit erg is voor de heatsink.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 15:10

DaWaN

'r you wicked ??

Ach jah, zo'n beetje alumium aan de bovenkant eraf maakt niet uit hoor :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Zolang dat kleine beetje aluminium nu niet in je computer ligt zal er niets aan de hand zijn :) Geen paniek.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

en als die fan van jou met dezelfde afmetingen ook nog dezelfde CMF heeft zal het helemaal mooi zijn :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:12

sapphire

Die-hard pruts0r

Dat je met een nieuwe fan harder moet draaien als je de schroeven erin zet is normaal, je moet de schroefnaad namelijk nog 'tappen' ;)

Gabriël AM5

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ja dat is normaal :) Het ene schroefje gaat nou eenmaal wat makkelijker als het andere :)

Deze gaat op slot omdat er toch wel verwacht wordt dat je dit zelf uit had kunnen vinden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.