Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

AMD 64 3500+ Winchester core waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar de nieuwe AMD Athlon 64 3500+ cpu met winchester core (0.09µ)

Heeft iemand enig idee bij welke online shop hier in Nl te koop is?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:17

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een paar winkels die 'm hebben:

pricewatch: AMD Athlon 64 3500+ (S939, 2.2GHz, 512KB, 400MHz Bus, 89W, Boxed)

Misschien staat het op de website van de winkel of het een 0,13 of 0,09 betreft?

Mag ik weten waarom je persé een 0,09 wilt hebben? :)

[ Voor 43% gewijzigd door PD2JK op 29-11-2004 19:17 . Reden: iets vriendelijk mocht ook wel van mijn kant..... ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
die hard overclocking ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al naar een paar winkels gemaild maar het blijkt dat het allemaal de oude Newcastle core betreft. Ik heb het idee dat ze in Nederland nog niet verkrijgbaar zijn, in duitsland hebben ze 'm echter wel (http://www.geizhals.at/deutschland/a124282.html)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ben ook al naarstig op zoek. Diverse leveranciers gebeld die op de pricewatch staan, maar allemaal hebben ze hem niet en weten niet exact waneer hij weer binnen komt. Ook ik ben dus zeer benieuwd waar deze CPU te leveren is.

@Prutzor: die lijst geeft alleen de 3500+ aan, niet of het 130nm of 90nm is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
schijnt dat alternate.nl hem kan leveren alleen is de levertermijn onbekend :(

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm 'waar een bepaald product te koop is'.

Topic gaat dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.