Toon posts:

Guillemot stuurtje begint niet in het midden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Guillemot Force Feedback Racing Wheel stuurtje start niet precies in het midden..

Volgens het configuratiescherm en ook tijdens spellen ligt het middenpunt niet precies in het midden maar meer naar links waardoor ik als ik rechtdoor wil iets naar links moet draaien.

Ik heb em al lang maar het probleem was er eigenlijk al vanaf het begin, ik gebruikte hem alleen niet zo vaak dus boeide me niet zo.

Drivers heb ik al geprobeerd.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

heb je em ook al gecalibreerd dan?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
volgens het config schermpje is dat niet nodig.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een Logitech Formula Force GP en die heeft een soortgelijk iets, die staat elke keer scheef na een reboot.

Bij mij helpt het als ik het stuur een keer volledig naar links, en een keer volledig naar rechts draai. Misschien dat het voor jou ook zo werkt?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb nog geen enkele oplossing gevonden tot nu toe..

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 12:57
Kan je dat stuurtje niet calibreren ookal is het volgens het config schermpje niet nodig?? Daar is die calibratie juist voor!

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is niet mogelijk.. volgens het config scherm wordt dat automatisch gedaan en er is ook geen calibreer-optie te bekennen.

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Jah ik heb ook een Guillemot stuurtje en soms begint hij niet in het midden. Gewoon ff helemaal naar rechts en links sturen en het is weg. Maar wel een beetje irri aan het begin van een race ofzo....

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Pagina: 1