Ik heb sinds een paar dagen een SN41G2 v3 Shuttle. Nu heb ik deze gekozen omdat er een dubbele vga-uitgang op zit en een TV-out.
De TV-out is geen S-VGA connector maar eentje met een vage indeling.

De (erg) weinige reviews die ik kon vinden, vonden dat de tv-out een goed beeld gaf. Tsja ach niet echt dus heb ik nu ondervonden. Het is erg onscherp en de kleuren zijn K.U.T.
Het verloopje dat erbij zit, gaat vanuit die 'rare' tv-out naar een enkel composiet-stekkertje. Dus geen S-VHS
Ik Shuttle maar eens gemailed of het echt zulke bagger is die tv-out. Krijg het volgende mailtje terug:
Dear Sir,
This is nForce IGP. Of course this is not so good like ATI or Matrox.
If you need clear TV signal, please use an extra card. No onboard card
provide a perfect TV signal. This is composite, only. The SVGA is
converted only.
Best Regards
Shuttle Support - Germany
Is dit waar? Het zal wel want Shuttle zegt het zelf.
Is hier iets aan te doen of moet ik maar (zoals Shuttle zegt) een extra kaart erbij kopen? Lekker! Waar koop ik nou een Shuttle voor met TV-out en dual-vga????
Toch niet voor niks.
note aan de moderator: wist niet zo gauw of dit topic bij V&B hoort. Leek me wel. Zo niet dan graag verplaatsen.
De TV-out is geen S-VGA connector maar eentje met een vage indeling.

De (erg) weinige reviews die ik kon vinden, vonden dat de tv-out een goed beeld gaf. Tsja ach niet echt dus heb ik nu ondervonden. Het is erg onscherp en de kleuren zijn K.U.T.
Het verloopje dat erbij zit, gaat vanuit die 'rare' tv-out naar een enkel composiet-stekkertje. Dus geen S-VHS
Ik Shuttle maar eens gemailed of het echt zulke bagger is die tv-out. Krijg het volgende mailtje terug:
Dear Sir,
This is nForce IGP. Of course this is not so good like ATI or Matrox.
If you need clear TV signal, please use an extra card. No onboard card
provide a perfect TV signal. This is composite, only. The SVGA is
converted only.
Best Regards
Shuttle Support - Germany
Is dit waar? Het zal wel want Shuttle zegt het zelf.
Is hier iets aan te doen of moet ik maar (zoals Shuttle zegt) een extra kaart erbij kopen? Lekker! Waar koop ik nou een Shuttle voor met TV-out en dual-vga????
Toch niet voor niks.
note aan de moderator: wist niet zo gauw of dit topic bij V&B hoort. Leek me wel. Zo niet dan graag verplaatsen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:33 ]