Ik heb afgelopen week mijn Amd 1800 gesloopt en toen heb ik een XP-Mobile 2600 gekocht bij alternate.
Theoretisch zou het moeten werken maar er is een raar ding
HEEEEEEEEEEEEL RAAR

Ik heb nu dus een Vcore van 1,07 Volt.
Hoe ik mijn bios ook verander deze waarde verandert niet mee. Als ik CPU-Z draai dan staat er voor mijn Core voltage de waarde die ik ingesteld heb voor mijn Vdimm (chipset voltage, deze verandert ook mee namelijk)
Als ik met MBM5 kijk staan er twee waarden
Core 0 > 1,8 = waarde die ik heb ingesteld in bios voor Vdd
Core 1 > 1,1 = mijn Vcore
Volgens het Barton Mobile forum zijn er meer mensen die de waarde van 1,1 terugvinden in hun MBM dashbord, alleen wordt deze bij hun niet gebruikt. Ik kan overiggens wel gewoon met die 1,07 volt draaien maar dan ik niet boven de 1500 Mhz uit
Heeft iemand enig idee waar de waarde van 1,07 volt vandaan komt en hoe ik er vanaf kom. Ik heb al een Aopen 350 watt voeding geprobeerd maar dat hielp niet
Mijn mobo is een Epox 8rdae (Nforce2)
Theoretisch zou het moeten werken maar er is een raar ding
HEEEEEEEEEEEEL RAAR

Ik heb nu dus een Vcore van 1,07 Volt.
Als ik met MBM5 kijk staan er twee waarden
Core 0 > 1,8 = waarde die ik heb ingesteld in bios voor Vdd
Core 1 > 1,1 = mijn Vcore
Volgens het Barton Mobile forum zijn er meer mensen die de waarde van 1,1 terugvinden in hun MBM dashbord, alleen wordt deze bij hun niet gebruikt. Ik kan overiggens wel gewoon met die 1,07 volt draaien maar dan ik niet boven de 1500 Mhz uit
Heeft iemand enig idee waar de waarde van 1,07 volt vandaan komt en hoe ik er vanaf kom. Ik heb al een Aopen 350 watt voeding geprobeerd maar dat hielp niet
Mijn mobo is een Epox 8rdae (Nforce2)