Ik heb hier al een tijdje een el-cheapo kast die eigenlijk enorm goed is afgewerkt (ja, die bestaan ;-)). Deze gaat binnenkort gemod worden (en er komt een nieuw systeempje in). Ben atm die kast aan het strippen [done], gaatjes doorboren, opkuisen, schuren & polijsten....
De enige minpuntjes aan de kast zijn de zijkanten (die zijn van flinterdun plaatstaal, en geeft echt serieus mee, een centimeter op de zijkanten), de front-USB's, en het frontje. Het frontje heeft namelijk specifiek een opening voor een floppy
Op de foto's is dit (2), het lichtblauwe. Moet ik toegeven en er gewoon een floppy in douwen of valt dit ook netjes weg te werken? Afplakken ofzo?
De front-USB's worden afgeschermd door een goedkoop schuifdeurtje. Ideetjes om dit weg te werken?

Foto's van de zijpanelen komen later. Hier heb ik echter al een prachtig ideetje voor
De enige minpuntjes aan de kast zijn de zijkanten (die zijn van flinterdun plaatstaal, en geeft echt serieus mee, een centimeter op de zijkanten), de front-USB's, en het frontje. Het frontje heeft namelijk specifiek een opening voor een floppy
De front-USB's worden afgeschermd door een goedkoop schuifdeurtje. Ideetjes om dit weg te werken?

Foto's van de zijpanelen komen later. Hier heb ik echter al een prachtig ideetje voor