Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM prep] Moeilijk frontje :'(

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb hier al een tijdje een el-cheapo kast die eigenlijk enorm goed is afgewerkt (ja, die bestaan ;-)). Deze gaat binnenkort gemod worden (en er komt een nieuw systeempje in). Ben atm die kast aan het strippen [done], gaatjes doorboren, opkuisen, schuren & polijsten....

De enige minpuntjes aan de kast zijn de zijkanten (die zijn van flinterdun plaatstaal, en geeft echt serieus mee, een centimeter op de zijkanten), de front-USB's, en het frontje. Het frontje heeft namelijk specifiek een opening voor een floppy :'( Op de foto's is dit (2), het lichtblauwe. Moet ik toegeven en er gewoon een floppy in douwen of valt dit ook netjes weg te werken? Afplakken ofzo?

De front-USB's worden afgeschermd door een goedkoop schuifdeurtje. Ideetjes om dit weg te werken?

Afbeeldingslocatie: http://www.robert.vanhoutven.easynet.be/back.png
Afbeeldingslocatie: http://www.robert.vanhoutven.easynet.be/front.png

Foto's van de zijpanelen komen later. Hier heb ik echter al een prachtig ideetje voor >:)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
lijkt wel een beetje op de el cheapo kasten van www.powerline.nl

anyway, je kan dat soort dingen heel goed dichtplamuren (wordt ook veel gedaan bij scooterkappen), je veroordeeld jezelf dan wel tot het ook moeten spuiten van de kast, maar dat moet niet zo een probleem zijn als je hem toch al aan het modden bent.

• lvh
Ziet het er dan ook nog een beetje fatsoenlijk uit :?

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 11:43
als je het goed doet wel ja, op auto's en scooters werkt het ook

Verwijderd

goed schuren lijkt mij dan ;) als je plamuurt (als ik t goed zeg :P) en schuurt moet het mogelijk zijn om er niks meer van te zien... succes iig, ik heb het ook geprobeerd met een Sweex ding (mislukt :'()

• lvh
OK, ga ik proberen. Het ding gaat toch een volledige paintjob krijgen (kleur nog niet zeker, waarschijnlijk metallic blauw of zilver), dus plamuren is zeker een optie :-)

Wat kan ik met het USB-dingetje doen? Biedt dat plamuren een beetje vrijheid wat betreft kunstzinnige oplossingen? ;)

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

ja hoor, zal waarschijnlijk niet heel erg diep zijn, en kun je het best plamuren ja... :)

ligt er natuurlijk wel weer aan hoe diep het echt is :)

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Alles valt te plamuren, hoe diep het ook is... Gewoon afplakken aan de achterkant en dan dmv meerdere lagen (= beter uitharden) volstoppen...

• lvh
Het ding gaat blijkbaar (met een andere PC erin) verkocht worden ;'(

Dan maar even dieper in de buidel tasten en een Lian-li kopen? Ik heb op dit moment een Antec SOHO File server (Dragon dingetje), maar dat ding is echt loodzwaar. Ik zou veel liever een LANbak hebben :)

Waar is de beste plek om objectieve reviews te vinden over zulke kasten?

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

ik zou alle opstaande plastic randen van die floppiedrive weghalen(aan de binnenkant dus), dan een laagje polyester achter plakken en dat de boel glad plamuren en schuren en schuren en schuren...... :P

dit is in mijn ogen de beste optie omdat je zelf al aangeeft dat de kast(front) toch opnieuw gespoten word, in dat geval kan je alle gaten e.d. netjes wegwerken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tinus op 29-11-2004 20:48 ]

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Pagina: 1