Toon posts:

Usb Stick, wil niet formateren.

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, Ik heb hier een nameless usb stick 256mb, maar telkens als ik hem wil formateren krijg ik de volgende melding. The disk is write protected,
Nou, heb ik dat beveiling knopje al een paar keer overgehaald maar helpt geen ene fuck. Ik heb hier al wat dingen geprobeerd wat ik op het forum kon vinden, Usb Check
Via computer beheer te formatteren en nieuwe partitie te maken,
verder zou ik het zo nie meer weten.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik die usb stick weer zou kunnen formateren?

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Formateren?? die dingen stop je in je USB poort en gaan..., als je ze leeg wilt maken delete je gewoon alle files die erop staan.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 10:06

P-ter

...

lexkam schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:23:
Formateren?? die dingen stop je in je USB poort en gaan..., als je ze leeg wilt maken delete je gewoon alle files die erop staan.
Een usb stick kan je ook formateren, of het handiger is dan verwijderen is nog maar de vraag.
Om snelheidswinst te behalen zou je hem evt. ook kunnen defragmenteren.

Verwijderd

Check eens of het knopje niet lam is.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 16:13

E-Vix

Nu met sneeuw!

P-ter schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:24
Om snelheidswinst te behalen zou je hem evt. ook kunnen defragmenteren.
Geheugen heeft geen seek time. Defragmenteren zal je geen snelheidswinst geven omdat alles direct op te vragen is.

Maar kijk eens op de website van de fabrikant of die niet een speciaal tooltje heeft staan. Zou kunnen dat ze het op de een of andere manier beveiligd hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door E-Vix op 29-11-2004 17:32 ]

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Kan natuurlijk ook zijn dat je stickie gewoon gaar is. Tzelfde probleem ooit gezien met diverse memory sticks van Paradigit ( eigen merk ). Data blijft nog wel benaderbaar maar er kan niets aan verandert worden, en formatteren ( gewoon in Win.Explorer --> rechtermuisknop op station --> Formatteren ) geeft foutmelding dat ie write protected is...

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 10:06

P-ter

...

E-Vix schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:32:
[...]

Geheugen heeft geen seek time. Defragmenteren zal je geen snelheidswinst geven omdat alles direct op te vragen is.
Oke, weer wat geleerd :)
Pagina: 1