Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Sessie keuze bij uitloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 16:22
In het logout scherm kun je op dit moment alleen kiezen voor:
- alle sessie's uitloggen
- alle sessie's uitloggen behalve deze
- alleen deze sessie uitloggen

zou het niet handig zijn om door middel van een checkbox zelf te kunnen kiezen welke sessie je wilt uitloggen. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je op school of kennis/fmailie nog ingelogd bent, en de mogelijkheid niet hebt om daar even uit te loggen.

Dan log je toch alle sessie's uit behalve de sessie waar je nu op werkt??
Ik kom vaak op meerdere locatie's (thuis, werk locatie 1/2 (waar ik ook nog verschillende pc's heb) en dan me notebook nog), ik werk op de meeste locatie's met zowel mozilla als internet explorer, wat houdt dat ik wel 6-10 sessie's heb die ik graag zou willen bewaren.

Als ik dus de sessie die ik vergeten ben uit te loggen op locatie wil weggooien moet ik dus vervolgens weer op alle locatie's de sessie's bij eerste gebruik weer aanmaken (inloggen).

daarom leek me een checkbox met keuze wel handig.

Dit onderwerp is (search) in het verleden ook al een keer aangevraagd, toen er nog helemaal geen keuze is bij het uitloggen, naar aanleiding daarvan is later in react de mogelijkheid toegevoegd zoals we die nu kennen.

Ook is er toen gevraagd om bijvoorbeeld een costum tekst aan een sessie te geven van 32 tekens (bijvoorbeeld school, thuis, werk, etc) zodat je snel kan terug zien van waar de sessie is. Dit is toen ook afgewezen omdat de noodzaak er niet van in werd gezien.

Ik vraag me af of er met mij nog meer tweakers zijn die een dergelijke feature graag zouden zien?

/dev/null

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:27

Gotiniens

Fairly odd Tim

JAH! ik zat ook al een tijdje met de gedachte te spelen om deze feature aan te vragen. Ook ik zit achter meerdere PC's en dan is het echt handig om sessies te kiezen die je niet wilt afmelden.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:27
dit lijkt mij ook een erg goede ja! want inderdaad, ik zit thuis ook op verschillende pc's en op school ook maar op een random pc en zie af en toe echt niet meer waar wel en niet, als dat met zo'n lijst zou kunnen :*)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

lijkt mij eigenlijk ook wel wat. Op de frontpage van tweakers kan het wel al en ik gebruik die fucntie daar ook wel eens.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

chem schreef op vrijdag 05 december 2003 @ 21:02:
Nope, dit is al meerdere malen gevraagd. Ik vind dat er al ruim voldoende uitlogmogelijkheden zijn, en het kost teveel moeite om extra opties (veilig) te bieden.
chem schreef op maandag 30 augustus 2004 @ 11:34:
Maar goed, het komt dus niet voorlopig :)
chem schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 12:35:
Dit is al vaker gevraagd en staat in de search uitgelegd: nee, het komt niet.
helaas :/

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Ik kan me hier eigenlijk ook wel in vinden ja d:)b
qua beargumentering sluit ik me bij hierboven aan :9

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Maar als je gezocht had, had je het antwoord al gevonden.

tnx Erkens ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.