ik weet dat hier al meer over gesproken is maar
ik heb dislectie, is lastig maar prima mee te leven als mensen het weten.
maar kan het nergens echt aangeven op de FP als een sig.
maar mijn meeste post’s zijn doordacht of hebben vaak een andere invalspunt
maar worden zo vaak ondergewaardeerd dat ik er moe van wordt
als ik post plaat haal ik hem meestal door word heen zeker met de grotere
maar die kijkt in mindere mate naar zins opbouw
en als je reacties krijgt zo als hier beneden word je daar niet vrolijker van, ook al doe je je best om een goede reactie te plaatsen op een bericht je word elke keer naar beneden gehaald om dat je niet zo netjes ABN kan schijven
laat ik het zo zeggen ik vind het niet grappig.
een mogelijkheid om naast de rating menu "dislectie" aan tegeven zou mijn postings een stuk eenvodiger maken in plaats van me steeds te moeten verdedigen
het is net zo iets als je zegt tegen lelijke mensen dat ze niet echt welkom zijn in een disco om dat ze lelijk zijn
Gamen niet alleen goed voor oog-handcoördinatie
Door Harm Hilvers - maandag 29 november 2004 - 12:01 - Bron: Reuters - Views: 18.314
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 12:06 Score: 1 (Overbodig)
valve heeft een aardige engine klaar voor gebruik
daar kan je best een aardig virtiual brandje mee simuleeren
politie zou ook aardig kunnen leeren waneer wel en niet geweld te gebruiken
(meschien ook niet en probeeren ze in RL ook een zo hoog mogenlijke frag te haalen )
en counter strike heeft heelemaal weinig nodig voor het leger
of meschien gebruiken ze dat al
Gepost door TheLunatic - maandag 29 november 2004 - 12:54 Score: 1 (Gemodereerd)
Welcome to the real world, player-x.
Denk je nou echt dat een spel als Counter-Strike realistisch genoeg is om door te kunnen als simulator voor het leger ? Welke soldaat heeft de keuze uit tig verschillende wapens, kan zomaar iedereen van de andere partij omver schieten (en daar nog voor worden beloond ook) en kan overnieuw beginnen als 'ie doodgeschoten wordt ?
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 13:15 Score: 1 (Gemodereerd)
Ik zeg niet dat het meteen gebruik kan worden maar het heeft heel veel elementen al in zich die door het leger gewaardeerd zullen worden
om te winnen heb je nodig
en nee niet voor een actie met desertstorm omvang maar meer presisie missies
en het moet meschien meer een aanvulling zijn die leuk is en blijft maar nog steeds leerzaam
1 teamplay je moet samen werken om te winnen
(en door gebruik van een headset leert men snel te comuniseeren)
2 tactiek is erg belangrijk en word ook zeer bevorderd door het spel
3 in vergelijking met Q3 als je dood gaat blijf je dat ook tot een nieuwe missie
4 een gebouw zou zeer snel ge` emuleert kunnen worden zo dat geoefend kan worden hoe te bewegen in het gebouw en wat de plattegrond is (je het geen mooi behang en dergelijke nodig om je zelf bekend te maken met de plattegrond)
5 het is verslavend en minder vermoeiend dus je zou langer kunnen trainen
(waarschijnlijk willen ze zelf in hun vrije tijd trainnen)
6 al de wapens beschikbaar voor een missie kunnen in gevoerd worden
(dus bv alleen een mes, pistool, (flash)granaten keuze uit een uzi of een (sniper)geweer bv)
7 een fout kan meteen dodelijk zijn of zwaar gewond men kan invoeren dat men voor een gewonde teammate moet zorgen anders krijgt men min punten
8 men zou zelf de persoonlijke ervaring en vaardigheid kunnen programmeren in het spel
bv door test op een testparcours te meten hoe goed iemand in het echt is met een wapen dat over te brengen in het spel
en bv het bewegen van de scoop op sniper geweer meer of minder te laten zijn zo dat de trainee weet wanneer hem wel en niet te gebruiken
[Reactie gewijzigd door player-x]
Gepost door RetepV - maandag 29 november 2004 - 14:04 Score: 1
Veel van wat je zegt, zit wat in. Maar in the real world kan ik achter een krat schuilen zonder dat iemand me kan zien. Ik kan liggen. Ik kan op een ander schieten zonder bang te zijn voor kogels van zijn kant (virtueel dood is niet zo erg ).
Counter-Strike levert misschien een leuke basis, maar dicht bij de werkelijkheid is het nog lang niet.
Het probleem zit hem niet in de vaardigheden, het probleem zit hem in de psychologie. Als iedere anti-terrorist en terrorist een huis zou bestormen op de Counter-Strike manier, dan zouden we al heel snel geen terroristen en anti-terroristen meer over hebben .
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 14:11 Score: 1
het gaat dan ook echt om een aanvulling
en in tegen stelling to shooters worden de soldaten hier beoordeeld door een instrukteur en kan een filmpje gemaakt worden hoe de trainee het deed en daar na beoordeeld worden op zijn taktiek
Gepost door kootjekip - maandag 29 november 2004 - 14:48 Score: 3 (Grapig)
ben je ook 13 ofzo, die zinsbouw is meer dan slecht, uberslecht
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 15:26 Score: 1
nee waarschijnlijk gewoon oerdom wat ik ben dyslexic maar bedankt voor de vriendelijke opmerking
maar wil wel een een IQ test met je doen en zien hoe hoog jij komt daar mee
Her ubermens
ik heb dislectie, is lastig maar prima mee te leven als mensen het weten.
maar kan het nergens echt aangeven op de FP als een sig.
maar mijn meeste post’s zijn doordacht of hebben vaak een andere invalspunt
maar worden zo vaak ondergewaardeerd dat ik er moe van wordt
als ik post plaat haal ik hem meestal door word heen zeker met de grotere
maar die kijkt in mindere mate naar zins opbouw
en als je reacties krijgt zo als hier beneden word je daar niet vrolijker van, ook al doe je je best om een goede reactie te plaatsen op een bericht je word elke keer naar beneden gehaald om dat je niet zo netjes ABN kan schijven
laat ik het zo zeggen ik vind het niet grappig.
een mogelijkheid om naast de rating menu "dislectie" aan tegeven zou mijn postings een stuk eenvodiger maken in plaats van me steeds te moeten verdedigen
het is net zo iets als je zegt tegen lelijke mensen dat ze niet echt welkom zijn in een disco om dat ze lelijk zijn
Gamen niet alleen goed voor oog-handcoördinatie
Door Harm Hilvers - maandag 29 november 2004 - 12:01 - Bron: Reuters - Views: 18.314
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 12:06 Score: 1 (Overbodig)
valve heeft een aardige engine klaar voor gebruik
daar kan je best een aardig virtiual brandje mee simuleeren
politie zou ook aardig kunnen leeren waneer wel en niet geweld te gebruiken
(meschien ook niet en probeeren ze in RL ook een zo hoog mogenlijke frag te haalen )
en counter strike heeft heelemaal weinig nodig voor het leger
of meschien gebruiken ze dat al
Gepost door TheLunatic - maandag 29 november 2004 - 12:54 Score: 1 (Gemodereerd)
Welcome to the real world, player-x.
Denk je nou echt dat een spel als Counter-Strike realistisch genoeg is om door te kunnen als simulator voor het leger ? Welke soldaat heeft de keuze uit tig verschillende wapens, kan zomaar iedereen van de andere partij omver schieten (en daar nog voor worden beloond ook) en kan overnieuw beginnen als 'ie doodgeschoten wordt ?
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 13:15 Score: 1 (Gemodereerd)
Ik zeg niet dat het meteen gebruik kan worden maar het heeft heel veel elementen al in zich die door het leger gewaardeerd zullen worden
om te winnen heb je nodig
en nee niet voor een actie met desertstorm omvang maar meer presisie missies
en het moet meschien meer een aanvulling zijn die leuk is en blijft maar nog steeds leerzaam
1 teamplay je moet samen werken om te winnen
(en door gebruik van een headset leert men snel te comuniseeren)
2 tactiek is erg belangrijk en word ook zeer bevorderd door het spel
3 in vergelijking met Q3 als je dood gaat blijf je dat ook tot een nieuwe missie
4 een gebouw zou zeer snel ge` emuleert kunnen worden zo dat geoefend kan worden hoe te bewegen in het gebouw en wat de plattegrond is (je het geen mooi behang en dergelijke nodig om je zelf bekend te maken met de plattegrond)
5 het is verslavend en minder vermoeiend dus je zou langer kunnen trainen
(waarschijnlijk willen ze zelf in hun vrije tijd trainnen)
6 al de wapens beschikbaar voor een missie kunnen in gevoerd worden
(dus bv alleen een mes, pistool, (flash)granaten keuze uit een uzi of een (sniper)geweer bv)
7 een fout kan meteen dodelijk zijn of zwaar gewond men kan invoeren dat men voor een gewonde teammate moet zorgen anders krijgt men min punten
8 men zou zelf de persoonlijke ervaring en vaardigheid kunnen programmeren in het spel
bv door test op een testparcours te meten hoe goed iemand in het echt is met een wapen dat over te brengen in het spel
en bv het bewegen van de scoop op sniper geweer meer of minder te laten zijn zo dat de trainee weet wanneer hem wel en niet te gebruiken
[Reactie gewijzigd door player-x]
Gepost door RetepV - maandag 29 november 2004 - 14:04 Score: 1
Veel van wat je zegt, zit wat in. Maar in the real world kan ik achter een krat schuilen zonder dat iemand me kan zien. Ik kan liggen. Ik kan op een ander schieten zonder bang te zijn voor kogels van zijn kant (virtueel dood is niet zo erg ).
Counter-Strike levert misschien een leuke basis, maar dicht bij de werkelijkheid is het nog lang niet.
Het probleem zit hem niet in de vaardigheden, het probleem zit hem in de psychologie. Als iedere anti-terrorist en terrorist een huis zou bestormen op de Counter-Strike manier, dan zouden we al heel snel geen terroristen en anti-terroristen meer over hebben .
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 14:11 Score: 1
het gaat dan ook echt om een aanvulling
en in tegen stelling to shooters worden de soldaten hier beoordeeld door een instrukteur en kan een filmpje gemaakt worden hoe de trainee het deed en daar na beoordeeld worden op zijn taktiek
Gepost door kootjekip - maandag 29 november 2004 - 14:48 Score: 3 (Grapig)
ben je ook 13 ofzo, die zinsbouw is meer dan slecht, uberslecht
Gepost door player-x - maandag 29 november 2004 - 15:26 Score: 1
nee waarschijnlijk gewoon oerdom wat ik ben dyslexic maar bedankt voor de vriendelijke opmerking
maar wil wel een een IQ test met je doen en zien hoe hoog jij komt daar mee
Her ubermens
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?