Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
haha; dat ken ik! Kl*te is da heh... Ik heb me zelf geprobeerd af te melden bij dit fijne bedrijfje... lukte niet; had kennelijk nooit een password gekregen.. Heb gelukkig al n heeeele tijd nix meer van ze gehoord; niet reageren dus...
Kon me ook niet meer herrineren dat ik mn telefoon nummer ergens had 8er gelaten... (mn telefoon nummer hahaha; da's t laatste wat ik prijs geef... )
Zelf denk ik dus dat iemand anders me heeft aangemeld voor die onzin...
Kon me ook niet meer herrineren dat ik mn telefoon nummer ergens had 8er gelaten... (mn telefoon nummer hahaha; da's t laatste wat ik prijs geef... )
Zelf denk ik dus dat iemand anders me heeft aangemeld voor die onzin...
Hmm ok weet jij welk bedrijfje dit is? ik krijg namelijk niet alleen deze melding ook andere en volgens mij is het geen bedrijf maar iemand die de SMS engine van hi.nl gebruikt want ik kreeg later ook 2 vreemde smsjes en stond er dit achter: (Bestel via Hi.nl krijg geld terug!)
Het is een engelse site de smsjes die ik kreeg zijn nederlands.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:03:
Hmmm, da's vaag.. na ff zoeken zeg ik; www.sms.ac
Hoop dat je je daar af kunt melden..
1 smsje was in het duits en had de voglende tekst:
ICH LIEBE DICH MEINE FREUD ICH GEHE SIE BUMSEN NaZkoVicz (Bestel via Hi.nl. Krijg geldterug!) ik denk die gene die me spammed dat zijn nick NaZkoVicz is.
Verwijderd
Je zou spam sms kunnen melden bij je provider; dit is niet toegestaan in nederland... Dus dat is ook t proberen waard; las laatst een review over sms spam, Telfort (bel ik mee) heeft al n flinke zwarte lijst; misschien dat mijn plaaggeest daar ook al op staat...
Denk dat je t zelfs met de klantenservice kunt bespreken... suc6!
Denk dat je t zelfs met de klantenservice kunt bespreken... suc6!
Pagina: 1