[Systeem] Voldoet dit nieuwe systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Nu ik eindelijk mijn oude pc heb afgeschreven wil ik graag een nieuwe. Ik heb hier lang over gespaard en het is ook nog wel een redelijke investering, vandaar dat ik toch even een speciaal topic open. Ik vind het fijn goede feedback te hebben voordat ik een aantal honderd euro's over de balk gooi.

Wat wil ik met deze pc?
Het moet een goede office pc zijn waarmee ik zo nu en dan een paar spellen kan spelen en waarmee pinnacle goed loopt. Dit heb ik uitgekozen:

Afbeeldingslocatie: http://www.biersoft.nl/~janusz/images/system.JPG

TechSolo TC-80 black noPSu 55,90 55,90 OK l
3,5" Floppy 1,44 MB Samsung zwart
512 MB DDR/400 PC3200 OEM
Creative SB Audigy ES Bulk
Asus A7V600-X VIA KT600 Socket A
AMD Sempron 2600 1,833Ghz SoA BOX
LiteOn 16x/48x IDE bulk
LiteOn zwart front - alleen met D
NEC ND3500 16x+/-writer IDE/Bulk zw
XFX FX5200 (8X) AGP 128MB TV-out
120GB 7200 Western Digital JB 8MB
Card Reader (Zwart) 7 in 1, 3,5"
Power Supply Yakuda 560W ATX 12cmFan

Even zonder afbeelding maar dan maar zo. Is dit wat?

[ Voor 38% gewijzigd door janklp op 29-11-2004 15:17 ]

Verwijderd

ik ben bang dat hier binnen 5 min. een slotje op zit

p.s. de link naar de plaatje doet niet.

Verwijderd

ligt nogal aan welke spellen je wilt spelen... Als je hoofdzakelijk Office wilt draaien en dan af en toe wat patience.. Dan volstaat een Pentium 3 al...

Dus wat ik wil zeggen; kijk eerst wat je wil.. Zou ook kijken naar n 2e handsje..

ps; je link doet t idd NIET

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 15:15 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
www.biersoft.nl, wat moet ik me daar bij voorstellen :? :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Tja, voor office is deze pc al veel te goed, echter je zegt dat je ook games wilt spelen en daar is een sempron niet echt voor bedoeld en ook is je videokaart dan erg aan de zwakke kant. Dit systeem zit er een beetje tussenin, en dat is jammer. Je kan beter minder geld uitgeven en een zwak systeempje neerzetten dat je alleen gebruikt voor office of gewoon voor een echt goede pc gaan met een Athlon64 en een Gforce 6800le. Dit is het gewoon net niet en dat is echt zonde.

Verwijderd

ik sluit me volledig bij UltraR-pc aan; deze specs zijn wat overdreven voor een office pc en zwaar beneden minimum om wat up-2-date spellen te kunnen draaien (op fatsoenlijke instelingen..) Dus of, je verbrast je geld aan iets waar je niet alles uit kunt halen of je zou wat meer uit kunnen geven en een volwaardig systeempje kunnen samenstellen....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is inmiddels wel duidelijk dat je zelf ook goed moet kijken wat je wil. Op de frontpage is er een Best Buy Guide te vinden, waar een actueel advies wordt gegeven over componenten van een systeem voor een bepaald doel.

Zo zijn ook de Office PC's onder handen genomen in de BBG's. Bij de BBG's staan niet alleen de namen van de componenten, maar ook een beredenering met linkjes. Door deze linkjes na te gaan, van o.a. reviews, zie je al snel wàt belangrijk is in jouw situatie. :)

Oftewel; probeer zelf eens wat uit te zoeken. :) Jij bent degene die de PC koopt, het lijkt me wel handig om ook zelf het eea er van af te weten. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.