Ik ben nu al weer een tijdje bezig met het installeren van Open Groupware op een Fedora core 2 (linux) machine. Ik heb nu allerlei methoden geprobeerd die op hun website staan, installeren via rpm's, installeren met yum, apt-get alles wat ik kon vinden.
en ik ben nu al aardig dichtbij. maar als ik nu de service start krijg ik de melding failed en ik zie in /var/log/ogo.log de volgende foutmelding:
ik heb er maar een quote gemaakt voor de duidelijkheid.
[/quote]
su: warning: cannot change directory to /home/ogo: No such file or directory
/usr/lib/opengroupware.org/WOApps/OpenGroupware.woa/ix86/linux-gnu/gnu-fd-nil/OpenGroupware: error while loading shared libraries: libNGMime_d.so.4.2: cannot open shared object file: No such file or directory
[quote]
wat moet ik doen om Opengroupware aan de gang te krijgen, de map waarin hij zoekt heette net even iets anders maar dat is met een link opgelost.
en ik ben nu al aardig dichtbij. maar als ik nu de service start krijg ik de melding failed en ik zie in /var/log/ogo.log de volgende foutmelding:
ik heb er maar een quote gemaakt voor de duidelijkheid.
[/quote]
su: warning: cannot change directory to /home/ogo: No such file or directory
/usr/lib/opengroupware.org/WOApps/OpenGroupware.woa/ix86/linux-gnu/gnu-fd-nil/OpenGroupware: error while loading shared libraries: libNGMime_d.so.4.2: cannot open shared object file: No such file or directory
[quote]
wat moet ik doen om Opengroupware aan de gang te krijgen, de map waarin hij zoekt heette net even iets anders maar dat is met een link opgelost.