Toon posts:

problemen met installatie opengroupware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al weer een tijdje bezig met het installeren van Open Groupware op een Fedora core 2 (linux) machine. Ik heb nu allerlei methoden geprobeerd die op hun website staan, installeren via rpm's, installeren met yum, apt-get alles wat ik kon vinden.

en ik ben nu al aardig dichtbij. maar als ik nu de service start krijg ik de melding failed en ik zie in /var/log/ogo.log de volgende foutmelding:

ik heb er maar een quote gemaakt voor de duidelijkheid.

[/quote]
su: warning: cannot change directory to /home/ogo: No such file or directory
/usr/lib/opengroupware.org/WOApps/OpenGroupware.woa/ix86/linux-gnu/gnu-fd-nil/OpenGroupware: error while loading shared libraries: libNGMime_d.so.4.2: cannot open shared object file: No such file or directory
[quote]

wat moet ik doen om Opengroupware aan de gang te krijgen, de map waarin hij zoekt heette net even iets anders maar dat is met een link opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Bestanden heten hetzelfde? UID die opengroupware opstart heeft ook de juiste rechten op die map en die bestanden? (ik zeg UID aangezien su de opmerking geeft)

[ Voor 17% gewijzigd door Bas! op 02-12-2004 11:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
jep gecontroleerd en alles en iedereen heeft de juiste rechten.....

Verwijderd

k, 2 dingen:

1) /home/ogo, bestaat die dir? heb je ook de juiste permissies?
2) heb je libNGMime_d.so.4.2 op je systeem staan? Zo ja, waar? en is deze directory ook opgenomen in /etc/ld.so.conf (ook ldconfig uitgevoerd?)

Verwijderd

Topicstarter
het staat allemaal op de juiste locatie, dit was ook het eerste waar ik naar keek,
Pagina: 1