Toon posts:

ASUS V9570 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze net gekocht.

Oude drivers gewist via configuratiescherm - software, daar alles gewist wat met mn ouwe kaart had te maken.

Nieuwe kaart ingemoffeld, en dan de drivers enzo geinstalleerd. Bij de ASUS Enhanced driver krijg ik tijdens de installatie een foutmelding: een of ander bestand dat hij niet kon openen. Dus zo is de installatie ook niet voltooid.

Kheb nu dat Nvidia icoontje staan maar niet dat icoontje van asus (rechts onderin daar) zoals een vriend met dezelfde kaart wel heeft.

Als ik nu een spel start, loopt ie dus vast.

Ik heb al gesearched op dit forum maar in alle topics die over hetzelfde handelen als ik staat geen concrete oplossing.

Kan iemand helpen?

Verwijderd

Eerst drivers van CD geinstalleerd en dan pas via asus.com nieuwe gedownload?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:54

Outerspace

Admin General Chat
Als je nog problemen hebt met je oude videokaart, kan je ze misschien ook verwijderen @ apparaat beheer :)

Heb je toevallig dat update bestand compleet binnen gehaald :?
Je kan ze natuurlijk opnieuw downloaden ;)
Misschien dat je dan wel alles kan installeren.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Download Detonator RIP oid en download de nieuwste NVIDIA whql driver, niet van de ASUS site.
Die asus rommel heb je niet nodig.
Ik heb dezelfde kaart en gebruik gewone nvidia.
Succes.

Verwijderd

Heb je wel je chipset/moederbord/gart drivers??

Verwijderd

Topicstarter
eerst drivers van CD geinstalleerd idd.

in apparaatbeheer staat de ouwe niet meer, er staat alleen de ASUS FX5700, zelfde als V9570.

ik ondertussen de drivers van de Nvidia site ook gedownload en geinstalleerd.

Die Detonator RIP, wat voor nut heeft die?

thx

Verwijderd

Topicstarter
dit is de foutmelding die ik krijg

| Runtime Error |
| |
| Program : C:\...\CoDsp.exe |
| Abnormal program termination |
| |
| ______ |
| | | |
| | OK | |
| |______| |
|___________________________________|

I did not install that GART driver thingie yet, i'll try that out now, and update the Nvidia drivers to, then i'll see how things go, if this doesnt work i'll format this weekend.

Verwijderd

TS is schizofreen :? eerst Nederlands dan Engeld??
Probeer Call of Duty eens opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
LOL

nee heb dat deeltje gekopieerd van op het Bit-tech forum waar ik het eerst typte, zag niet dak ik het zinnetje ook meehad.

Enneuuhm CoD herinstalleren is ook geen optie hé.

Dezelfde melding krijg ik bij het starten van Wolfenstein enemy territory en bij joint operations. Andere games heb ik nog niet geprobeerd.

Heeft er nu echt niemand iets zinnigs over te zeggen want ik weet echt niet wat te doen.

Als alles al gezegd is zal ik dit weekend de boel formatteren, mn nieuwe moederbord en voeding komen dan ook net aan, een Abit AN7 en een tagan 480watt.

Ik formateer de boel en installeer dan alles weer netjes.

Als het dan niet meer lukt heeft Nvidia afgedaan en ga ik voor een of andere ATi 9600 kaart.

Verwijderd

hm ik heb deze kaart ook en had geen enkele probs met het vervangen van m'n gf3 ti 500 naar fx5700 van asus.. Alleen vindt het erg raar waarom die kaart wel 2xeen Monitor kan aansturen maar weer niet Monitor & TV tegelijk.. Iemand ?
Pagina: 1