Toon posts:

[JS] Testen op object-tag

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een manier om te kunnen testen of een browser de object-tag ondersteunt. Ik heb verschillende constructies geprobeerd zoals bijvoorbeeld:

JavaScript:
1
alert(document.objects);

Echter geen van de geprobeerde functies werkt. Ook via Google kon ik geen oplossing op mijn vraag vinden. Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen. Alvast bedankt.

Verwijderd

document.getElementsByTagName('object') :?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Waar heb je het voor nodig als ik vragen mag? Object is namelijk niet iets vrij nieuws, en je kan bovendien alternatieven opgeven binnen een object element.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de bron van een flashobject aanpassen binnen zowel MSIE als MZFF, en aangezien MZFF met een embed werkt en MSIE met object (ja ik weet dat dit niet helemaal juist is) wil ik testen of ik de bron via een embed of een object aan moet spreken.

Sowieso vraag ik me af hoe je een object of een embed moet benaderen? Gewoon via document.getElementById of zo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 15:53 ]

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
ja, dan geef je je object / embed een id="" mee en die kun je dan benaderen met document.getElementById('')

vervolgens kun je met .setAttribute('name', 'value') de boel aanpassen...

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Dan weet ik hoe het moet. Hartelijk bedankt voor de antwoorden.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:03

Pelle

🚴‍♂️

Mooi :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.